Juffie 74

Hoi Elisa,

Leuk dat je weer even schrijft. Mijn NOD is 7 oktober. Ik heb een cyclus van 30 dagen, vandaar.
Deze maand heb ik ovulatietesten van Clear Blue gebruikt en jawel, op dag 17 had ik mijn ei. We hebben deze maand zo veel geklust  dat ik gewoon niet meer weet hoe ik het nog beter zou kunnen doen.
Ik heb wel, en dat is de eerste keer sinds ik met de pil ben gestopt, het idee dat ik weer lekker in mijn lijf zit zonder allemaal "vage" klachten. En daar ben ik eigenlijk ook wel blij mee.
Hopenlijk is het deze maand voor ons allebei raak!
Hou je me op de hoogte, doe ik dat ook.

Liefs, juffie74

Duimer de duim...

Wel lekker dat je lijf weer even 'gewoon' is.

Ik heb mijn ei meestal rond dag 11 (weet ik nog vd vorige keer en ik heb het gevoel dat het nog zo is). En we hebben niet stil gezeten.... en weer vraag ik me af of...

Ik heb ineens weer af en toe wat melk (terwijl ik toch al bijna 5 mnd geen bv meer geef) en mijn borsten prikken soms en zijn wat groter (ok het blijven theezakjes ). Ook heb ik steeds last van mijn buik (laag) en volgens mij van mij operatie (bijna 2 mnd terug) aan mijn baarmoeder hals (heeft nooit zeer gedaan, maar volgens gyn 4 mnd hersteltijd nodig dus wie weet is er wat aan het vervormen?). En ik heb steeds behoefte aan zout (bij mijn vorige zw ook). Moet me beheersen om niet al te testen (want ik vraag me af of mijn ongi wel echt was, maar 2 dagen.. nog 10 dagen wachten).

Zoals je hoort ben ik mezelf al weer lekker gek aan het maken.En echt ik had mezelf zo beloofd dat niet meer te doen.....

Terug
Bovenaan