Lieve Juffrouw
wat fijn om te horen dat alles goed is!! wat geweldig he, zo'n kloppend hartje te zien.
na het verlies van ons kindje lijkt inderdaad alles zorgwekkend. rustig kindje, nog niet genoeg voelen, spanningen van buitenaf. pffff overal maak je je zorgen om
mag ik vragen wat de oorzaak is geweest van het verlies van je kindje??
wel goed te weten dat nu in elk geval niet meer hetzelfde is, zoals ik begrijp uit je verhaal. tja en die 20-wk echo met de 18e week al, meid ik wil met je ruilen! die van mij is met 21 weken pas, denk dat ze gewoon dan al tijd voor je hebben.
vorige keer twijfelde ik of ik ons kindje voelde, achteraf kon het niet zo zijn, omdat in de tijd dat ik het dacht te voelen zij al overleden bleek te zijn. Nu ben ik er sinds zondagnacht/maandag wel van overtuigd dat ik de kleine voel. bubbels op de plaats vban mijn baarmoeder, kan de baarmoede ook best goed voelen, dus weet waar ik wezen moet, heb ik vorige week ook bij VK gevraagd, waar de baarmoeder precies zat. was gisteren in bed zelfrs zo grappig, mijn man trommelde met zijn vingers op mijn buik en ik kreeg het idee dat er meteen gereageerd werd!!
Ik hoop dat we komende tijd met elkaar kunnen delen, leuke dingen kunnen vertellen, maar ook moeilijke tijden doorpraten.
Liefs Sylvia
16wk3dgn