jugh!

hoi hoi..

vandaag voor de 3e keer deze week bij de huisarts geweest.. ben al een paar dagen zoooo duizelig dat ik de hele tijd omval. en sinds vandaag ook nog een misselijk.. conclusie: stoornis van het evenwichtsorgaan..daarnaast ook een geknepen pols..(bloeddruk nie goed)

oftewel.. k zit er even doorheen.. t ging al niet zo lekker de laatste tijd (blaasontsteking, bekkeninstabiliteit) en nu dus dit er ook nog bij..

bah!

sorry voor mn beklag.. keb t even gehad..

liefs!

Sjaar toch! Wat een pech! Ik ken het gevoel. Vorig jaar (nog voor de zwangerschap) last gehad van evenwichtstoornis. We zouden 2 dagen later naar Londen gaan met vlieftuig). Vooral snel draaien was een ramp! En gaan liggen in bed... Maar dat snelle draaien was wel een oefening om er vanaf te komen. Het is gelukkig binnen 2 dagen weggegaan door die oefeningen en ik ben zonder problemen naar Londen kunnen gaan. De pilletjes niet nodig gehad. Ik heb geluk gehad dat het zo snel weg was, maar ik ken het gevoel heel erg.
Mijn bloeddruk was vandaag 170/99 dus over 2 dagen moet ik terug komen om een half uur aan de CTG te gaan... Ook weer zorgen erbij naast het gekreun en gesteun van bekken, spieren en alles eigelijk! Ik voel me soms net een oud wijf... Zo, heb ik ook even geklaagd! Hihi!

Tam
31wk

Wat vervelend, is er iets aan te doen, ik weet dat ik bij de homeopaat iets ging halen nadat mijn evenwichtorgaan van slag was door een bootreis.
Dat mocht ik als zwangere slikken.
Hopelijk voel jij je snel lekkerder in je vel en klagen mag altijd hoor.

Terug
Bovenaan