JUICH!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hiya mommas,

moet ff debiel blij doen hoor, hoor net dat mijn zus hierheen komt voor Max z'n verjaardag!!! YAY, de laatste keer dat ze hem gezien heeft was toen ie 1 maand oud was (wel fotos gezien natuurlijk maar das toch niet hetzelfde) Ha ze weet niet wat ze ziet straks. oke blij blij blij blij blij blij blij en ook een beetje blij. zo...haha dat is nu ook weer uit m'n "system"

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Geweldig!!
Oooh ik ben echt blij voor jullie.
Groot feest!!
Liefs Kirsten

Whhaaaahooeeee! Go Ilja! Heerlijk, bezoek uit Nederland (neem ik zomaar aan dan) om deze mijlpaal samen met jou te vieren. Wat fijn voor je! Kan me helemaal voorstellen dat je blij (understatement?) bent dat ze erbij is. Mijn zusje woont maar op 2 uur rijden bij mij vandaan, maar die is zo druk met reizen en carriere maken dat ik ook altijd blij ben als ik haar weer zie (en zie hoe dol ze op de twee mini's van mij is).

Spring een gat in de lucht en schreeuw het van de daken: Je zus is erbij!!!!

Groetjes
Susan

Hey Ilja,

Wat gezellig, en wat een leuke verrassing voor Max. Z'n eerste verjaardag vieren met z'n tante er bij Gaaf joh!

En natuurlijk al die NL-se lekkernijen weer in huis halen...

Ik kan me voorstellen dat je helemaal blij bent, want met zo'n afstand is het natuurlijk niet alledaags om je familie te zien. Wanneer wordt Max 1 jaar???

Groetjes Fonske

Superleuk voor jullie!

Wat zal ze "schrikken" van zijn groei en ontwikkeling, haha!

Heel veel plezier!

Liefs Jenneke

Dat is inderdaad supergaaf joh! Lekker gezellig je zus erbij! Geniet er maar van, wordt de verjaardag extra speciaal van!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan