JUICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hiya mommas!

Ik moet het ff aan iedereen vertellen hoor....IK GA NAAR "THE POLICE" yay! Paul komt vanochtend boven met een computer printout en zegt happy anniversary (uhm haha geeft niks dat dat pas 25 augustus is) Blijkt dat ie kaartjes heeft gekocht voor wat ik dacht dat een uitverkocht concert was. Ze waren al eerder dit jaar in NY, maar toen waren er alleen nog maar achterlijk dure kaartjes te krijgen (280 dollar, nou dat betaal ik voor niemand) Haha ben helemaal blij blij blij. Ik moest het echt tegen iedereen zeggen, alhoewel de dame van de drogist niet echt onder de indruk leek toen ik het haar mededeelde. Hahaha het arme mens zal wel gedacht hebben "who the fuck are you, and why should I care"

Ajuus, ilja

Leuk man, weet je wat pas erg is, ik zat bij de kapper en ik was helemaal ernstig schor geworden van het meeschreeuwen met Bruce Springsteen. Vraagt dat grietje wat heb je daan en ik zeg helemaal trots ik ben bij Springsteen geweest, nee dit ga je niet geloven zegt ze wie is dat dan ? Ik dacht dus dat ze eerste een grapje maakte nouniet dus ze wist echt niet wie dat was, weet je hoe oud (ik ben dus 28!!!!) ik me voelde....

Maar wel tof dat je naar zo'n concert gaat!!!!

Yay! Doe Sting de groeten van me, hahaha!

Nee, serieus...hartstikke tof man! Cooooooll!! Bringing back the good ol' days! Heel veel plezier!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Haha, ja ik voel me ook zou oud als ik aan m'n zusje moet uitleggen wie Gloria Estefan is (waargebeurd verhaal!). Ben ook pas 28, dus heb het gevoel dat ik net van school afkom ofzo. haha
Maar goed "The Police". Leuk! Voor jou. Ik vind er niet zoveel aan. Hebben wel wat grappige nummers, maar verders....
Maar maakt niet uit, jij mag er heen en schreeuw het hier maar lekker uit!!!! Het mag (en als we raar terugkijken zie je het toch niet)
Liefs Nelleke

Leuk zeg!
Mijn vader(oeps...whahaha)had er veel cd's van.
Ik vind het zelf niet heel bijzonder maar goed,over smaak valt niet te twisten!
Alvast heel veel plezier!
Groetjes Tanja

hahahahaha Tanja!

Je vader!!! nah ik voel me ineens ook een stuk ouder, tja word ook alweer 37 dit jaar. Maar ik ben volledig van plan me als een tiener groupie te gedragen tijdens het concert hahaha I dont care! :)

Ajuus, ilja

Gaaaaaaf hoor!

Sting heeft toch wel één van de allermooiste stemmen van altijd. Super cool, Ilya. Vraag eens of Paul die truc voor Coldplay kan uithalen? Daar wilde ik zo graag heen... maanden wachten tot de verkoop begon... was ik net op vakantie en die kaarten natuurlijk in no-time uitverkocht. Maarreee mocht hij opeens niet met je mee kunnen ga ik ook wel graag mee naar The Police hoor  .

Gaaaaffffffffffffffffffff mag ik mee mag ik mee mag ik mee mag ik mee!!

Heel wijs! Ik ben qua muziek er zeker 1 van de zogenaamde "oude generatie" en The Police zijn toch wel ff 1 van de toppers.
Ben helemaal jaloers, ha ha ha nee gekheid. Ga lekker uit je plaat!

liefs
di silva

Terug
Bovenaan