A
Anoniem
Guest
Hallo mama's,
Even een vraagje omtrent de voeding. Mijn zoon is nu 8 maanden en hij krijgt de volgende voedingen.
ca 0700 180 + 6 scheppen nutrilon flesvoeding
ca 1000 fruithap en evt wat water
ca 1230 boterham smeerworst of appelstroop en fles 150 ml en 5 scheppen nutrilon
ca 1500 water en soms halve liga of soepstengel
ca 1700 groentehap, ca 200 ml en een beetje yoghurt
ca 1900 fles 180 + 6 scheppen nutrilon
Ik geef dus geen pap. Bij elke maaltijd huilt hij een beetje, en hij eet vanaf het begin al heel gretig, hij vind echt alles lekker!!! Het huilen is wel snel over.
Hij krijgt wel nu heel erg van die 'spekkies'op zijn beentjes en armpjes!!
Hij kruipt nog niet, maar rolt wel alle kanten op als hij ergens bij wil komen.
Zitten doet hij wel, als wij hem maar wel echt neerzetten, want zelf gaan zitten doet ij ook nog niet, maar volgens mij is dat niet erg nog, hij is nog jong genoeg toch?
Hoor graag hoe jullie dat doen, kan ik bv de middagfles eraf halen??
Groetjes suzanne
Even een vraagje omtrent de voeding. Mijn zoon is nu 8 maanden en hij krijgt de volgende voedingen.
ca 0700 180 + 6 scheppen nutrilon flesvoeding
ca 1000 fruithap en evt wat water
ca 1230 boterham smeerworst of appelstroop en fles 150 ml en 5 scheppen nutrilon
ca 1500 water en soms halve liga of soepstengel
ca 1700 groentehap, ca 200 ml en een beetje yoghurt
ca 1900 fles 180 + 6 scheppen nutrilon
Ik geef dus geen pap. Bij elke maaltijd huilt hij een beetje, en hij eet vanaf het begin al heel gretig, hij vind echt alles lekker!!! Het huilen is wel snel over.
Hij krijgt wel nu heel erg van die 'spekkies'op zijn beentjes en armpjes!!
Hij kruipt nog niet, maar rolt wel alle kanten op als hij ergens bij wil komen.
Zitten doet hij wel, als wij hem maar wel echt neerzetten, want zelf gaan zitten doet ij ook nog niet, maar volgens mij is dat niet erg nog, hij is nog jong genoeg toch?
Hoor graag hoe jullie dat doen, kan ik bv de middagfles eraf halen??
Groetjes suzanne