Juist trug uit ziekenhuis :-(

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Hier even int kort men verhaaltje...
Ben maandag dan toch maar naar het ziekenhuis gegaan door harde buiken,kwam ik daar toe en aan de monitor en nu had ik om de drie min weeen,was echt wel schrikken hoor,ineens daar moeten blijven en aan de weeenremmers,mijn baarmoederhals was voor de helft verstreken en zo seg,ineens platte rust,mocht niet uit bed...
Heb dan tot gisteren avond weeenremmers gekregen en twee dage na elkaar spuitjes voor de longen te rijpen...
Nu vandaag eindelijk naar huis maar mag nog altijd niet uit bed,ben nu 35 weken en ze willen toch dat ik nog zeker tot 36 weken ga volhouden,men meisje weegt nu rond de 2kg 400...
Heb daar dan ook nog eens een baxters gekregen met weeenremmers op 15 min terwijl ik er acht uur moest mee doen,serieuze fout natuurlijk maar ja,was even paniek,direct iedereen zo bezorgd en direct aan de monitor en dergelijke,om de vijf min kwamen ze mij n paramaters checken en zo,is me wel wat geweest hoor,ga jullie hier wel laten want ga nu nog wat rusten,sorry dat het niet zo uitebreid is maar ja ben wel moe...
Liefs orchideke

Tjeetje wat een ervaring zeg deze week voor jou. en dan ook nog verkeerd gehandeld daar met die 15 min.
Ik merk hier veel ziekenhuis bezoeken zeg vandaag dan mag ik echt nog mijn handjes dicht knijpen met weer zo'n geweldige zwangerschap.
Doe erg voorzichtig aan meid. Let goed op je rust, op je zelf en op de baby! Nog even de baby laten zitten waar hij zit. En straks ben je die hele bedrust zo weer vergeten als je die baby eenmaal vast houd.

Monique

Sterkte meid!!!

Hoop dat je kindje nog even warm in je buik blijft!

Hou je ons op de hoogte?

Liefs, Marielle

Jee, je schrikt je toch rot zeg! Hopelijk houdt de baby het nog even vol! Doe rustig aan.

Heel veel sterkte en laat even weten hoe het gaat.

groetjes Empe

Jee, wat balen zeg!
Ik dacht dat ze na de 34e week niet meer aan weeremmers deden... Tenminste...dat hebben ze mij woensdag in het ziekenhuis verteld. Hopen dat de rust werkt en dat ze nog ff bij je mag groeien!
Gr Tanja

Jeetje dat is schrikken voor je zeg!
Succes met je bedrust.......dat lijkt me best lastig nog hoor.
Sterkte meid.

Groetjes Rinske

Dat is schrikken zeg. Woon jij in Belgie? Hier doen ze namelijk na 34 weken niet meer aan remmen, tenzij een kindje heel erg achterloopt in groei.

Ik hoop dat je ukkie nog heel even blijft zitten zodat het nog even door kan groeien.

Syl

oehh meid das een ervaring zeg, nou wees voorzichtig en doe lekker rustig aan je hebt het al 8 maanden gedaan hou de 9e nog even vol voor je kleine.

sterkte en succes.

Manal

Terug
Bovenaan