Juiste Fles/Speen???

Hallo,

Mijn dochtertje krijgt 5 x 200 ml aangeboden via de fles, alleen gaat dit gepaard met veel onrust, loslaten van de fles, lucht inslikken en op een gegeven moment is ze het zat en dan gaat ze tegen me "kletsen".

Hierdoor drinkt ze veel minder (120/160) dan zou moeten en dan ze ook kan. Ben al overgestapt naar Aventfles, de eerste dagen gingen perfect en nu is het weer een en al onrust. Ze is heel gulzig en druk, dit had ze ook al tijdens bv. Ben eerst begonnen na bv met een normale fles maar die zoog ze helemaal vacuum en dan liet ze natuurlijk ook elke keer los met alle gevolgen van dien.

Nu weet ik juist niet of ik een grotere of kleinere speen moet nemen, ik gebruik nu meestal nr. 2 maar elke keer zodra het luchtventiel gaat werken laat ze los om lucht te happen. Of is een andere fles beter zoals difrax die het ventiel aan de onderkant hebben zitten?

Tussendoor boeren is ook geen optie want dan schreeuwt ze de hele boel bij elkaar omdat ze wil eten en gaat ze nog gulziger drinken.

Misschien hebben jullie nog tips?
 
mijn zoontje van 5 maand drinkt nog steeds uit de avent fles met speen nr.1!
heb laatst nummer 2 geprobeerd maar dat gaat hem gewoon te snel hij zuigt echt loei hard heb ik het idee en laat dan ook steeds de speen los zoals jij ook zegt. misschien gewoon is weer speen nr1 proberen??

veel succes
groetjes,
anja
 
Ik gebruik de difrax flessen met ventiel onderin gaat goed gecombineerd met dental speen, mijn zoontje zuigt alleen niet zo hard dus ik heb maat m maar je zou het met maat s kunnen proberen
Succes Natasja
 
heb pas ook een nuby fles gekocht met een nieuw soort speen dat is een speen die geeft melk naar de zuigkracht van je baby voor mijn zoontje was het niet echt iets omdat ie te weinig zuigkracht heeft en dus een uur over ze fles doet dan maar mischien is het wel iets voor jou dochtertje
hoop dat je hier iets aan heb
 
Terug
Bovenaan