Juiste klusmoment

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Ik zag net een topic waar iemand zei dat ze verkeerd had geklust. Wat is nou verkeerd klussen? Wat is het juiste moment? Ik dacht dat je altijd in de week van je eisprong om de dag moest klussen.

Maar als je man nou snel nieuw zaad maakt (lekker plastisch) zou het toch beter zijn elke dag een poging te wagen?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen,

Marian

Hallo,

Ik denk dat ik dat ben geweest die aangaf verkeerd geklust te hebben. Ik zal je dat uit leggen in den beginne dacht ik dat voor mij rond dag 12 mijn ei kwam. We hebben in die ene ronde rond de vruchtbare periode een heeeeeeeeeeeeeeeeeel druk weekend gehad dus ik had geen puf meer. Maandag toen getempt en toen was mijn temp 3tiende hoger vandaar

Ik hoor altijd dat je minimaal ervoor moet zorgen dat je de oude zaadjes verdrijft dan een dagje of 2 wachten en dan om en om. Maare op dit moment weet ik nog niet of het resultaat heeft geleverd. Gisteren NOD vandaag nog niets. Het belangrijkste is denk ik dat je het leuk blijft vinden spontaan is ook natuurlijk heel leuk..........

Groetjes
talke

Dag Talke!

Ok, nu begrijp ik het. Ik heb zelf ook altijd het idee dat mijn man z'n 'voorraad' goed vers moet zijn voor de juiste dagen (rond de eisprong).

Wij zitten nu ook even een behoorlijk drukke periode en hebben dus niet erg veel seks, hooguit om de dag. Net nu ik mijn ei heb! Wel frustrerend, maar we gaan absoluut niet tegen onze zin klussen. Ik kan me echter wel heel goed voorstellen dat er meiden zijn die al een tijd bezig zijn die dat wel doen. Dat zou ik i.i.g. wel doen denk ik, als je toch al zo lang bezig bent! Dan wil je toch graag gerichter te werk gaan.

En elke dag is volgens mij niet schadelijk voor het zaad zoals je wel eens hoort. Mijn man is hartstikke gezond en erg sportief, die vult vast heel snel en goed weer aan.

Morgen ga je testen toch? Ik ben heel benieuwd!

Succes,

Marian

Terug
Bovenaan