Juiste leeftijd voor zw

<p>haiihaiii,</p><p>Ik ben 22 en mijn man 26. We zitten in ronde 4 voor een eerste kindje.</p><p>Ik ben bang voor de reactie van familie leden. We hebben ze nog niet verteld dat we bezig zijn om zwanger tr worden.</p><p> </p><p>wat is jullie mening?</p>
 
Ik denk dat andermans mening er vrij weinig er toe doet zolang je zelf met je partner 100% achter je beslissing staat en je het kindje op een jouw comfortable manier kan opvoeden. Voor mij betekende dat dat ik in ieder geval een koophuis wou samen met mijn vriend en daar eerst een tijdje zou gaan wonen om te kijken hoe dit financieel allemaal uitpakte. We hebben beide vaste baan en konden het ook financieel aan en de wens was er dus dat was voor mij genoeg redenen. Het is niet belangrijk wat andere mensen vinden :) Jullie moeten er beide achter staan, dat is het belangrijkste. Succes! Hopelijk heb je gauw een positieve test in handen
 
Ach denk lekker aan jullie zelf!
ik was 24 en Mn vriend 28 toen ik zwanger werd en kreeg hier en daar ook opmerkingen. Oh wat jong. Ben je er wel klaar voor etc?
wij hadden alles al vroeg voor elkaar. Eigen huis, beide al jaren vaste baan en financieel in orde dus wij wilde er al voor gaan.
gewoon doen wat voor jullie goed voelt!
 
Ik werd op mijn 19e zwanger. Inmiddels ben ik 20 jaar en verwachten wij ons kindje over ongeveer 10 weken. Mijn man en ik zijn er klaar voor. De omgeving reageerde vooral in het begin erg vreemd. Maar dat maakt ons niet uit. Wij zien onszelf als een gezinnetje dus dan mogen we het toch ook waarmaken.. 
 
Reacties op de leeftijd zullen er altijd zijn. Ik was 34 bij mijn eerste kindje en dat vond men te laat. Maar ik was er eerder nog niet aan toe. Met 22 had ik geen moeder willen worden. 
Als jullie er wel klaar voor zijn en kunnen bieden wat een kindje nodig heeft, er lekker voor gaan zou ik zeggen.
 
Luister fijn naar je eigen gevoel en trek je weinig of niets aan van wat andere er van vinden. Mensen hebben over alles altijd wel iets op te merken of een mening over iemand anders leven en keuzes.
Ik was 19 en zwanger, op mijn 20e kreeg ik mijn zoon. Zoon lief is nu 8 en inmiddels ben ik bezig voor een 2e kindje.
Ook hier heeft iedereen een mening over,omdat er dan zoveel jaar tussen de kindjes zit. En daarbij komt nog eens dat ik het opvoeden bewust alleen doe. 
Geloof me, iedereen heeft altijd wel iets te zeuren en te vinden van andermans situatie. Jullie moeten lekker doen waar jullie je goed bij voelen!
Vroeg kindje krijgen heeft ook heel veel voordelen! En zolang er liefde voor het kindje is, kun je niets fout doen.
Heel veel succes!
 
Luister fijn naar je eigen gevoel en trek je weinig of niets aan van wat andere er van vinden. Mensen hebben over alles altijd wel iets op te merken of een mening over iemand anders leven en keuzes.
Ik was 19 en zwanger, op mijn 20e kreeg ik mijn zoon. Zoon lief is nu 8 en inmiddels ben ik bezig voor een 2e kindje.
Ook hier heeft iedereen een mening over,omdat er dan zoveel jaar tussen de kindjes zit. En daarbij komt nog eens dat ik het opvoeden bewust alleen doe. 
Geloof me, iedereen heeft altijd wel iets te zeuren en te vinden van andermans situatie. Jullie moeten lekker doen waar jullie je goed bij voelen!
Vroeg kindje krijgen heeft ook heel veel voordelen! En zolang er liefde voor het kindje is, kun je niets fout doen.
Heel veel succes!
 
Doen waar jij jezelf goed bij voelt. Wij wilden eerst een paar jaar samen wonen enz. 
En vorig jaar februari zijn we begonnen en 't was in 1 x raak. Maar kreeg veel de vraag of 't lang geduurd had en dat we erg laat begonnen waren. Ik was toen 31...
Iedereen heeft altijd een mening, vooral niks van aantrekken 
 
Terug
Bovenaan