juiste tijd?

A

Anoniem

Guest
Hello , Girlsheb in de week na mijn menstruatie geklust,is dit de juiste periode?heb er echt geen verstand van maar hoop dat ik goed heb gegokt.....

hey hey!!

Ik ben er nu ook wel achter dat het voor iedere vrouw verschillend is.. meestal is het 2 weken voor je menstruatie en dus ook 2 weken na je menstruatie..
toch is het wel zo dat er verschil in zit, de ene vrouw is 12 dagen na haar menstruatie het meest vruchtbaarst ivm eisprong de andere vrouw is het 15 dagen na haar menstruatie.
het beste is om te gaan klussen vanaf de 11ste dag, tenminste dat heb je het meeste kans.
Ook heb ik gehoord dat het beter is om, om de dag te klussen dan zou het zaad van de man beter zijn, ik weet niet of dit zo is hoor. wij zelf doen het dan niet om de dag probeer het wel spontaniteit in te houden!

suk 6 met zwanger raken!!! Leuk is het he, ik vin het heerlijk

Liefs Inanna.

Hoi,

Op www.predictor.nl kun je lezen wanneer je precies vruchtbaar bent.
Maar als je een cyclus van 28 dagen hebt ben je op de 14de dag vruchtbaar. Dit moet je wel tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid. En dan moet ht weer 14 dagen duren voordat je weer ongesteld word. Dus eigenlijk is het precies op de helft tussen je ongesteldheid in. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Succes!!!

hallo meiden

ik wil even reageren want het is niet helemaal juist wat hierboven geschreven wordt. Ik ging hier nml ook lange tijd van uit. Totdat ik een ovulatietest ging doen. Mijn cyclus is altijd keurig 28 dagen, maar mijn eisprong pas op dag 21!! Mijn   vriendinnen hebben op mijn aanraden ook de tests gedaan en bij geen van hen was het in het midden van de cyclus of 14 dagen na ei.
Hopelijk hebben jullie hier iets aan

groetjes Puckylief

Terug
Bovenaan