juli 2007

Ik was net ff het forum af aan het schuimen en ik zag ineens dat er een juli 2007 forum was!
Wat gaat de tijd toch snel!
Is het al een jaar geleden dat ik met een positieve test in mijn handen stond?
Het lijkt nog alsof het gister was!
En  nu hebben ve allemaal een baby, onze Tygo is alweer bijna 3 maanden, en volgende week begint "real life"weer:werken!

Ja, raar he?!

Ik zit al steeds aan 5 december, sinterklaas, te denken.
Toen is ons meiske namelijk verwekkt, een mooier sinterklaas kado kan ik nooit meer wensen!!
Tja, dat is dus ook al weer bijna 1 jaar geleden, snik snik.

Tijd gaat veeeeeel te snel!

Groetjes, Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006

Ja, raar is dat hè?
Zo langzamerhand ga je weer dingen doen waarvan ik steeds zeg: vorig jaar was ik zwanger....
Onze baby is in het weekend van 27 oktober verwekt en in dat weekend hadden we een heel erg leuk feest, dit jaar gaan we er uiteraard weer samen naartoe (maar zullen nog geen tweede baby gaan verwekken, hoor ;-)
27 november vorig jaar deed ik de test en hadden we 's avonds een verjaardag. Ik was nog helemaal overdonderd door het nieuws en had het gevoel dat iedereen op die verjaardag aan me zag wat er aan de hand was. Mijn vriendin belde vanavond en zei ook dat haar verjaardag dit jaar weer op 27 november gevierd word en dan denk ik dus weer : "vorig jaar....."
Het is toch allemaal heel erg bijzonder en achteraf ook zo vreselijk snel voorbij gegaan dat jaar....
Volgende week weer aan het werk en dan moet alles weer "normaal" lijken????

Ja meid, hard gaat de tijd he,
ik had het er gisteren met me ma nog over. a.s. donderdag is Jr alweer 3 maanden tijd vliegt voor bij. echt wel.
maar ja ik weet het nog wel dat ik met die test in me handen stond. dat was in de  2de week van Jan dit jaar. omdat ik toch wel tijd vond om een test te doen, omdat ik het nu zovaak niet ben geweest.
en op 14 feb had ik me eerste echo. erg he als je alles nog weet.

Terug
Bovenaan