JULI 2010 MOEDERS?!

Hallo allemaal!

Misschien leuk om elkaar op de hoogte te houden van onze dingetjes tijdens de zwangerschap? Tis nog pril, maar er zullen er vast nog wel een paar bijkomen deze maand, we zijn nog maar aan t begin!

Zelf ben ik a.s vrijdag 5 weken zwanger, ook nog maar net bewust dat ik zwanger ben dus!
Ik heb al een dochtertje van 2 en ben 5 jaar getrouwd. Ben 29 jaar oud, als de 2e komt ben ik 30... begint serieus te worden hahaha
Woon al mijn helel leven in t Gooi zoals wel meer op dit forum geloof ik..

Ik heb echt nog nergens last van en dat hoop ik ook zo te houden.. Vermoeidheid misschien trouwens nu ik er over denk, maar ik heb ook wisseldiensten dus kan daar ook aan liggen...

Nou, ik hoop dat er meer mensen aansluiten bij dit onderwerp!

Tot lees/schrijf-ze dan !

groetjes

Hoi hoi,

JAAAA, hier ook een juli mama.
Moest even goed kijken toen ik je berichtje las.

Ik heb nl een dochtertje van 2 en ben 5 jaar getrouwd. Ben 30 jr en 31 als de 2e komt.

Haha..we hebben dus het eea gemeen!!

Vandaag de vk gebeld en 4 december gaan we voor de intake en de 9e de eerste echo.

Heb jij de vk al gebeld of de huisarts? De ha ga ik morgen ff bellen.

Spannend he!!

Niemand weet het nog, alleen manlief natuurlijk.
Hopelijk kan ik het nog een tijdje voor me houden vooral op het werk als straks de vermoeidheid en ms misselijkheid toe slaat...

Hoe ging jou eerste zwangerschap?

Groetjes
Sammie

Hey Sammie,

Leuk! Ik weet nog niet zo goed wanneer ik de ha ende vk ga bellen... wil er ook niet te vroeg bij zijn..

Bij ons weet ook niemand t nog, zelfs die kleine meid niet want die kletst zoveel!!! hihihi

Moe ben ik wel, misselijk klopt ik nog even af hoor.. ook nog niet dus..

Mn eerste zwangerschap ging echt heel makkelijk! Alleen de eerste 3 maandjes wat misselijk maar ik kon t binnen houden.. daarna lachend en fluitend erdoor! Zelfs de bevalling heeft maar 5,5 uurtjes geduurd in totaal! (niet geheel pijnloos, maar mag niet klagen geloof ik)

Wanneer gaan jullie t de rest vertellen?
Ik denk en hoop tot sinterklaas mijn mond te kunnen houden!.. wel moeilijk hoor want ik zie en spreek mijn moeder erg vaak en heb een hele goede band met haar ;)

Hoe ging jou eerste zwangerschap?
Heb je toen een cursus gedaan? Ik niet trouwens, is niet echt iets voor mij..
Wanneer ben je eigenlijk precies uitgerekend?
Ik ga maar eens bij de juli mama's kijken zoals Marjan zegt ;-) Zie ik je daar?

hey dames

hier 12 juli volgens de berekeningen uitgeteld.
zwanger van de 2e, we hebben een dochter van dik 2.5.. Ik ben net 29 geworden.

ik voel me nog goed, wel wat moe maar ja dat kan ook et najaar zijn en de drukte op mijn werk.

ik heb nog geen VK of HA gebeld, wil dat volgende week doen.

ben wel erg nieuwschierig! heb een man die veel weg is, zullen wel zien hoe het allemaal dan gaat lukken
liefs annike

Hoi

Ik ben nu ook precies 5 weken en dus 9 juli uitgerekend. Dit is de eerste dus ik vind het allemaal heel erg spannend. Ik ben nu 27 en als alles goed gaat ben ik dus 27 als de eerste geboren wordt. Begin december hebben we de eerste intake en halverwege de echo. Ik kan bijna niet wachten. Ik ben soms 's ochtends misselijk en ontzetten moe. Verder gaat het gelukkig goed.

Groetjes Jos

Hoi hoi,
Ik hoor ook bij de juli mamma's! Ik ben er net achter dat ik zwanger ben.. Ben nu 4 weken en 2 dgn. Erg pril nog dus. 4 positieve testen gehad.. ik kan het bijna niet geloven!!!!!! Omdat ik niet erg veel symptonen heb. Wel af en toe een zeurderige pijn, wat humeurig, en zo nu en dan hoofdpijn. Is dat normaal? Ik maak me er wel zorgen om.

Terug
Bovenaan