Juli 2021 geslacht baby bekend!

<p>Dag allemaal. <br /><br />Mensen die in juli zijn uitgerekend en het geslacht toevallig al weten? <br />Door de lockdown helaas geen pretecho’s maar daarom heel benieuwd of jullie het al weten? Zo ja...</p><p>- Hoeveel juli ben je uitgerekend? <br />- Hoeveel weken zwanger ben je?</p><p>Liefs </p>

Hoi ik ben 6 juli uitgerekend en heb volgende week mijn 20 weken echo gepland staan (ben nu 19+2). Ik krijg dan pas te horen wat het geslacht is. Had ook heel graag een pretecho gedaan, maar bij ons deden ze dat ook niet ivm Corona. Vind het echt reuze spannend, maar heb er ook veel zin in!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu 15+5 weken zwanger. Ik ben 31 juli uitgerekend (dus net op het nippertje in juli) en ik heb vandaag een pret echo voor het geslacht. In principe mag dit inderdaad niet maar via mijn verloskundige toch dit adres doorgekregen. Anders moesten we ook wachten tot 8 maart de 20 weken echo. Vind het erg lang, had 12 januari de 12 weken echo en dan pas 8 maart weer een echo. Het is voor ons de eerste keer dus dan wil je alles vaker zien en horen.

Hey, wij zijn nu 18,2 weken zwanger (14 juli uitgerekend) volgende week hebben we de 20 weken echo en dan weten we eindelijk of we een jongen of meisje krijgen. Wij hadden ook heel graag pretecho gedaan maar helaas moeten we geduld hebben nog eventjes.

Hoi, ik ben 24 Juli uitgerekend en gisteren te horen gekregen dat we een meisje krijgen ?
ik zit bij een verloskundige praktijk met maar 2 werknemers, aan huis zeg maar dus alle afspraken gaan door zoals normaal. 

Terug
Bovenaan