juli wordt juni kindje

Vandaag bij gyn geweest, beeb ligt nog steeds overdwars, maandag a.s. gaan ze een poging wagen om de baby te draaien en met 38 weken wil de gyn haar gaan halen. Afhankelijk hoe ze er dan bij ligt wordt het of inleiden of een keizersnede...

Dus met een beetje mazzel hebben wij over 3 weken ons kindje in onze armen..zoooo bijzonder. Was best bang voor de versie, maar heb nu zoiets van laat maar gebeuren, dan hebben we dat ook alvast gehad...dan de bevalling nog en dan kan ik volledig gaan herstellen en genieten van onze druktemaker buiten mijn buik i.p.v. erin..

Dus ons kindje wordt geen juli kindje, maar een juni kindje!

Ohh op dat draaien na is dat wel een heerlijk vooruitzicht dat je weet dat je niet langer hoeft dan tot de 38 weken.
Veel succes/sterkte maandag met het draaien van de beeb.

Hey yosha,

Ik Ben 2 juli uitgerekend, maar hier word de uk met 37+3 gehaald met een keizersnede. Gek idee he dat alles dan ineens helemaal vast ligt!
Succes met de versie maandag!

Op het nog moeten draaien ben ik niet jaloers, maar het feit dat je niet langer dan 38 weken hoef te wachten, heerlijk! Ik vind het nog erg moeilijk om voor te stellen dat ik straks weer zo'n klein kindje heb. Veel succes met draaien, ik hoop dat het lukt!

Terug
Bovenaan