@Juli2007

A

Anoniem

Guest
Hoi Miranda,

Ik zag net dat jij in Tilburg woont. Dat is dus echt vlakbij mij!! Erg leuk. Opa en Oma wonen in Tilburg dus we zijn daar regelmatig. Altijd leuk nog meer brabanders. Die zijn goed vertegenwoordigt op het forum maar dat komt natuurlijk ook omdat we allemaal zo gezellig zijn

groetjes Linda

Hoi Linda,

Da ´s toevallig. In welke wijk wonen opa en oma? Wij wonen sinds eind januari in de Reeshof. Een wijk met best veel jonge gezinnen, echt super gezellig. Fijn huis, grotere tuin dan in ons oude huis, meer ruimte in huis, veel scholen in de buurt, veel groen in de buurt etc. etc.
BoLi (heet ook linda) is in het echt een vriendin van mij en komt dus ook uit Tilburg.
Jazeker wij brabanders zijn gezellig (al tel ik momenteel niet mee als gezellig, ha ha ha!)

x miranda

Hoi Miranda,

Opa en Oma wonen in Tilburg West, ongeveer 5 minuten lopen van het station daar. Toen mijn man nog klein was hebben ze in de Reeshof gewoond. Omdat allebei de kleinkinderen in Eindhoven wonen verhuizen ze volgend jaar hierheen omdat ze zoveel mogelijk tijd met ze door willen brengen.
En dat je zegt dat je momenteel niet zo gezellig bent dat kan ik me goed voorstellen. Wat een enorm gedoe zeg, en jij hebt er niet om gevraagd maar zit er wel mee. Ik hoop dat er snel een oplossing komt in deze situatie want dit gaat zo niet.
Vraag me opeens af of jullie zondag ook naar de SBS6 kerstparade gaan in Eindhoven, wij wel.

groetjes Linda

O, het zijn ECHT opa en oma, dus niet jouw ouders of de ouders van jouw man? Wat lief dat ze naar eindhoven verhuizen. Groot gelijk hebben ze!
Wij gaan wel naar een kerstparade, maar die is in reusel geloof ik. Eindhoven is voor ons al gauw 45 min. rijden en dan zitten we met de bedtijd van de kinderen.....

Ja, het is echt een enorm gedoe en wat een ellende. Mijn man en ik hebben het er sinds donderdag niet meer over gehad, ik wacht eerlijk gezegd tot hij erover begint, want ik heb er iedere keer over moeten beginnen.
Ik weet dat ik uiteindelijk een gesprek aan moet gaan, maar dat doe ik pas als mijn man achter me staat. Ik weet nog niet goed hoe ik het gesprek in moet gaan; of ik nou wel of niet mijn mening moet zeggen, want ik ben bang dat ALS ik mijn mening zeg dat het dan echt over is (ze zijn bij mij echt 2 stappen te ver gegaan), maar ja, zij hebben ook gewoon hun mening op mijn bord gegooid. Kortom; tobben tobben. Maar gezellig is het hier niet in huis kan ik je wel vertellen.

Ben blij dat ik hier al mijn gal kan spuwen en dat ik steun krijg en eerlijke meningen!

x miranda

Hoi Miranda,

Het zijn de ouders van mijn man Opa en Oma. Mijn schoonvader is met pensioen hij heeft altijd bij Philips gewerkt. Ze hebben nu 2 kleinkinderen, de broer van mijn man heeft een zoontje die 6 dagen ouder is dan Marissa. Ze zijn helemaal gek van die kinderen en willen daarom ook in Eindhoven komen wonen.
Balen dat het met jouw schoonouders zo loopt. Ik vind het een hele moeilijke situatie. Ik snap je man op zich wel maar hij moet wel achter jou en de kinderen staan vind ik. Mijn man zou het in ieder geval niet pikken als ze zo tegen mij zouden doen. Maar er moet natuurlijk wel een oplossing komen want zo trek jij het niet, is het niet leuk voor je man en kinderen maar voor hun waarschijnlijk ook niet. Maar zij zijn begonnen naar mijn idee. Dus mogen ze ook wel reageren op je mail. Mooeilijk hoor allemaal. Ik hoop maar dat jullie er over een tijd om kunnen lachen en alles mee blijkt te vallen. Maar voor nu zit jij er maar mooi mee. Hou je sterk en hou in gedachten dat jij het niet hebt aangesticht. Sterkte met de hele situatie en je kunt hier inderdaad je verhaal gewoon lekker kwijt

xx Linda

Terug
Bovenaan