juli2013

Ja dames, ik ging net even kijken bij de mamaclub zwanger en daar komen de eerste dames die zwanger zijn eind deze maand al bij. wij zijn ondertussen al zowaar 'ervaren' mamas. maar de tijd vliegt hoor!! Ik weet nog zo goed dat ik begin november vorig jaar de positieve test had!! En nu is luna alweer ruim 3mnd!!! Een lieve baby die heel tevreden is en ondertussen al doorslaapt. en het 'ergste' dat ik alweer een 2wkn aan het werk ben. het gaat zooooooo snel!!
Hopelijk gaat het jullie goed en met de kindjes ook natuurlijk!!!
Hebben jullie je plaatsje in het gezin alweer gevonden??
Ik ben daarmee nog echt aan het zoeken. Heb nu 2dochters waar ik heel veel van houdt en natuurlijk mijn man. maar soms niet het idee dat ik de ruimte krijg om die plaats te vinden. zij hebben die ruimte, maar van mij word verwacht dat ik het meteen allemaal maar onder controle heb.
En dat kan niet altijd zo hahaha.
Maar goed het gaat steeds beter, en ik geniet toch ook wel hoor!!!
Liefs marijke

Ik zat vorig jaar deze tijd nog in turkije. Waar onze kleine verwekt is op het adres van mijn schoonouders. Die hebben daar een vakantiehuisje.
Op 30 oktober heb ik zelfs nog een fotoshoot gedaan samen met mijn zusje en wou ik als lunch geen filet american op brood omdat ik al een week overtijd was en ik het niet aandurfde.
En op 5 nov. uiteindelijk een zwangerschapstest gedaan na 7 weken niet ongesteld te zijn geweest...

Zoals je ziet kan me nog herinneren als de dag van gister en we zijn ondertussen alweer een jaartje verder! De tijd vliegt en vraag me soms af waar die gebleven is!!!

Terug
Bovenaan