Julia is geboren!!

Lieve allemaal,

Tot onze grote verrassing was onze kleine meid het na 38 weken en 1 dag zat in mijn buik :)!!
Woensdagavond 18.40u braken mijn vliezen, en de volgende ochtend (26 augustus) om 5.23u lag ze op mijn buik!!

Ze is 51 cm en 3350 gram.

Het is nog wel even oefenen met de bv, ze sabbelt wel, maar zuigt nog niet hard genoeg. Nu dus eerst kolven en vingervoeren en verder bijvoeding van Friso. Hopelijk gaat ze het snel snappen ;-). Ze is wel heeeeeel erg lief en mooi, het cliche klopt....

Liefs Marit

Hoera!!! Weer een kleintje geboren en het is nog geen eens september ;)
Van Harte Gefeliciteerd met jullie kleine meid, Julia! Hopelijk komt het goed met de bv. Ik ga de derde poging wagen, bij de eerste 2 helaas niet gelukt,maar het lijkt me zooo fijn als het deze keer wel zou lukken.

Geniet van je kraamtijd en van je meisje.

liefs,

Wou weer een baby!van harte gefeliciteerd met Julia!hoop dat de bv snel gaat lukken.pff als ik dit allemaal zo lees wil ik ook!maar moet nog even nu 36+3 dagen.
geniet lekker van jullie wondertje
liefs jootje

Van harte gefeliciteerd!!! Wat heerlijk dat de kleine meid er is en dat alles goed is gegaan.

Wat begint het bij mij nu toch ook te kriebelen... maar ja, heb ook weer eens een onmenselijke nacht gemaakt, dus dan wil je maar 1 ding: dat het kindje lekker komt. Ik moet nog even geduld hebben denk ik!

Jullie lekker genieten van elkaar en de kraamtijd!

Terug
Bovenaan