JULIA SWINNIE PRIETJE EN MANON!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!!

Zat even in de NOD lijst te kijken en wij hebben die rond dezelfde periode.
Hoe staat t er bij jullie voor?? Ik ben iig al behoorlijk ongeduldig ...

Heb vanochtend via sensitest ovulatietesten besteld omdat ik toch heel graag wil weten wanneer de beste dagen zijn. Juist omdat je t dan wat meer los kunt laten de rest van de maand...
Maar die kan ik pas volgende ronde gaan gebruiken. Mocht t nou heel toevallig/gelukkig deze ronde al raak zijn dan bied ik ze hier wel weer te overname aan .

Ben benieuwd hoe t met jullie gaat dus laat eens wat weten!?

Ciao,
Lotte

HEEEY lotte,

Ja de klusdagen zijn alweer bijna voorbij
we zijn idd flink bezig geweest haha, ik had ook wat sexy lingerie aan gedaan om het wat leuker te maken hihi.
Nou moet ik zeggen dat ik niet echt mijn ei heb gevoeld maar mijn baarmoeder is wel pijnlijk zeg!!

ben vavochtend bij een paranormaal masseuse geweest en ze was met mijn voeten bezig(voetreflex) en ze voelde iets en vroeg of ik zwanger was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LATEN WE HOPEN HE!!!! ik zou wel willen laten pendelen maar is nergens te vinden die dat nog doet, jammer!!

nu moeten we weer twee weekies wachten voordat we kunnen testen baal baal.

ondertussen klussen we gewoon verder(aangezien ik mijn ei niet duidelijk heb gevoeld)

ik heb ook testen gekocht bij sensitest( 3stuks) maar laat ze voorlopig gewoon in de kast liggen, heb er al teveel gedaan!!!!

nou meid
groetjes Prietje

Hallo meiden,

Wilde even doorgeven dat Swinnie met vakantie is dus ze zal niet reageren, Tenzij ze inlogd op haar vakantie-adres, maar dan zou ze toch wel heel verslaafd zijn!

ze is 7 aug terug

Groetjes
talke

Hoi daar,

Als het goed is heb ik de ov al achter de rug. Heb er verder niet op getest ofzo.
Ik wacht eerst maar eens af hoe regelmatig ik ben geworden.
Natuurlijk hopen we wel dat alles supernormaal verloopt en aan het einde van de maand helemaal rode duivels meer krijg..

Fingers crossed, dames!

Hoi allemaal,

Bij ons zitten de klus dagen er al weer bijna op. Ben deze keer een beetje in de war over mijn eisprong, heb twee dagen last gehad. Normaal voel ik het echt op een dag, en nu zaterdag en zondag. We zullen wel zien wat het word, aan het klussen kan het niet gelegen hebben.
Ik heb het momenteel een beetje moeilijk door mijn bbz van mei, ik zou nu ongeveer halverwege zijn geweest en dat dringt steeds meer tot mij door. Heb de laatste paar weken steeds last van gerommel onder in mijn buik en word daardoor er steeds weer aan herinnerd. Hoop snel weer zwanger te zijn dan hebben we wat om naar uit te kijken.
Iedereen veel succes met wachten. Ik moet nog 11 dagen tot mijn NOD.

Groetjes, Manon

haaalllooo, hier nog iemand die over 11 of 12 dagen nod heeft
zitten gelukkig weer met n hoop mensen op het wachtbankje he
vraag me weleens af hoeveel geduld we strakjes 9 maanden moeten opbrengen....
liefs tamaar

Gezellig Tamaar!!

Aargh wat duurt dat wachten toch lang he!
Ik ben heel benieuwd hoe mijn ov.testen gaan uitpakken volgende maand. Hou jullie op de hoogte!

een ongeduldige lotte

Terug
Bovenaan