Julian Anthony geboren

Eindelijk even tijd om een berichtje te posten, na mijn topic dat ik bezig was, hebben wij na een bevalling van 22 uur waarvan de laatste 3 kwartier in het ziekenhuis een hele mooie zoon op de wereld gezet.
Julian is uiteindelijk met de vacuumpomp ter wereld gekomen, details bespaar ik jullie nog, want die vind ik persoonlijk niet zo prettig.

hij weegt 3840 gram en in ong 49 centimeter, hij maakt het goed, maar je merkt wel dat hij heel veel rust moet hebben.

Voor de meiden die nog moeten, ik hoop dat het snel begint, en snel erop zit, het is zeker de moeite waard, trust me.
En wat leuk om al die geboorte berichten te zien.

liefs nath

Haai Nath,

Van harte meid en dank voor het ons besparen van de details... Ik begin er momenteel eigenlijk steeds meer tegenop te zien, dus hoor het liefst alleen maar positieve berichten ;-)

Geniet van de kleine Julian en hopelijk is hij snel 'de oude', al is dat een beetje raar om te schrijven in deze context. Maar je snapt wat ik bedoel, laat je alle zorg lekker aanleunen en geniet van deze bijzondere tijd!

Liefs

Heeey nAth,

Gefeliciteerd meid!!!!

Zware bevalling pffff, maar gelukkig is alles goed nu!

Geniet van jullie kleine wonder.

En ik hoop ook dat de rest mag beginnen z.s.m. hahahahaha

xx

HeyHey,
Van Harte Gefeliciteerd met Julian Anthony :D Een leuke naam!!

Een heftige bevalling dus, indd dank voor het besparen van de details.Ik begin er nu ook wel tegenop te zien. Maar ik geloof helemaal dat het de moeite waard is!

Doe maar lekker rustig aan met je kleine mannetje en ik hoop dat hij snel weer wat meer opknapt. En geniet ervan samen!! Laat je maar lekker verwennen :))

liefs rosan

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Fijn dat er weer een gezond wereldburgertje bij gekomen is!

De bevalling was niet makkelijk, maar zoals je zelf al schrijft: het is zeker de moeite waard! Goed dat je niet alles van te voren weet :)

Ga lekker genieten, rust goed uit, want na de kraamweek mag je er zelf weer tegenaan. Geniet van deze bijzondere tijd!

Liefs

Terug
Bovenaan