Julien is er

Hoi dames,

Nou was ik van de week zo aan het mopperen dat het niet wou lukken met het inleiden. En helaas ging dat ook niet echt meer lukken na een aantal pogingen. Heb wel 1 cm ontsluiting gehad en ze hebben mijn vliezen gebroken. 3 uur na het breken van mijn vliezen bleek dat er ook geen millimeter bij was gekomen. Toen hebben ze het besloten dat ze een keizersnee gingen doen aangezien de baby erg klein was wilden ze het risico niet lopen om mij ook nog weeenopwekkers te geven. Dus vrijdag nacht om half twee te horen gekregen dat ze me gingen opereren om 01:45 lag ik al op de ok en 02:16 is onze kleine grote man Julien geboren. Hij woog 2450 gram(ze hadden hem geschat op 2177gr) en hij is 45 cm lang. Hij ligt nu nog steeds in de couveuse want zijn bloedsuiker spiegel is erg laag. Maar hopelijk maar hij daar over een paar dagen uit. Een paar keer per dag mag ik lekker naar hem toe om even heerlijk met hem te knuffele. en verder kan ik hem in de gaten houden via een laptop. Gelukkig maar.

Toen ik dit berichtje opende verscheen er een lach op mijn gezicht.Mijn broertje is 20 jaar en heet ook Julien, in zijn tijd was dat een hele bijzondere naam, die hoorde je niet.Mooie franse naam hoor.

En natuurlijk van harte proficiat.

Groetjes, Nice

Terug
Bovenaan