jullie enig idee?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ben op dit moment 8 dgn over tijd als ik een cyclus van 28 dagen aan hou.
we zitten in ronde 1.
heb woensdag een test gedaan en negatief. had telkens wel het gevoel of ik ongi moest worden maar tot nu toe niks te zien
maar nu heb ik ook geen last meer van dat gevoel. heb eigenlijk helemaal nergens last van alleen een beetje opgeblazen buik.
als ik zondag weer een test zou doen zou die dan eventueel wel positief kunnen zijn?
we hebben deze paar dagen verder geen sex meer gehad.
gr shirley

nee sorry maar wanneer je nog maar 1 maand van de pil bent kan je er maar beter niet van uit gaan dat je cycus 28 dagen is (dat is bij bijna niemand zo) en wanneer je er van uitgaat dat je cycus 35 dagen is dan is het niet elke keer een teleurstellig wanneer je een negatieve test heb om de 3 dagen.
geef je lichaam maar wat tijd. stess en spanning kunnen er ook voor zorgen dat je ongi op zich laat wachten.
maar ik hoop wel voor je dat je toch lekker zwanger bent.
groetjes nimfje

hoi hoi,

nou als het dan toch niet zo is laat me dan maar lekker ongi worden dan kunnen we weer verder.
heb nog nooit   eerder gedacht van nou laat ik maar gauw ongi worden
gr shirley

denk ook dat je nog aan het ontpillen bent ! bij mij duurde het de eerste ronde 39 dagen voordat ik ongesteld werd.....

Hoi,
toen wij bezig waren voor ons eerste kindje toen had ik lange en onregelmatige cyclussen. Soms wel 45 dagen. Dat kan bij het ontpillen horen. Het is echt rotzooi die pil. Bij ons lukte het evengoed na een half jaar, waarin ik toch maar 4x ongesteld was. Dus niet te snel wanhopen.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan