jullie enig idee?

hoi meiden
zit nu 4 dagen voor mijn nod en had vanochtend wat bruine afscheiding bij het afvegen, ik ach daar gaan we weer. na vorige maand een miskraam te hebben gehad
een uur of 2 later kreeg ik ineens enorme buikkrampen (maag) ik snel naar de wc dacht ook dat ik moest overgeven. dacht dat ik flauw ging vallen.
3 minuten later voelde ik me weer beter. maar verder geen ongi. wat kan het geweest zijn.
zou het een innesteling geweest kunnen zijn????

jullie enig idee??

alvast bedankt,

liefs
 
he meis, ja wat het geweest kan zijn is een raadsel kan een miskraam zijn maar das gewoon afwachten en loslaten je kan kramp krijgen en week later bloedverlies , je kan er niks aan doen, ik weet is heel erg en zo onzeker, maar beste is loslaten ook al is het moeilijk en dan afwachten, de verloskundige kan nu niks zien pas met 6 weken pas kunnen ze at zien, het kan innestelings bloeding zijn geweest met dat bruine afscheiding maar die kramp herken ik daar niet in.

s6 ermee en hou je taai

liefs
 
Ik denk niet dat de kramp kwam van innesteling. Ik heb nog nooit gehoord dat je dat kan voelen.
Het is helaas gewoon afwachten, geduld hebben. Er is niets aan te doen. Succes!
 
Ik heb volgens mij bij mn eerste de innesteling gevoeld. Korte heftige pijn in de buik (baarmoeder) maar niet in de maag. toen ik wist dat ik zwanger was heb ik teruggerekend en dus gedacht dat het van de innesteling zou kunnen zijn. maar was dus echt onderin de buik, niet in maag
Weet niet wat het bij jou kan zijn?
afwachten, zal voor je duimen.
succes
 
Weet je al zeker dat je geovuleerd hebt? Dit klinkt namelijk als ovulatiepijn, dat kan heel erg zeer doen en kan je je een kort moment erg beroerd van voelen. Ik kan me namelijk voorstellen dat je na je miskraam wat langer nodig hebt voor jouw cyclus weer hersteld is.
 
Ik heb mijn ovulatie met een ovulatie test gevonden op 8 juni! En 9 juni was hij in de ochtend ook nog positief. Dus als ik zo uitreken moet ik de 23 of de 24 ongi worden maar heb nu aleen nog heeeel licht bruin bijna beige afscheiding en heel lichte ongi krampen.
Normaal gesproken krijg ik ongikrampen en ga ik naar de wc en heb ik meteen helder en veel bloedverlies. Vreemd vreemd vreemd. Afwachten maar weer (heeel moeilijk voor mij ) hahah
Liefs
 
he meis, zoals ik begreep heb je nog niet getest, zeg je wel als je zwanger wilt worden kan je lichaam heel erg voor de gek houden, maar als je nog niet zwanger bent zal ik dit ook bij zwanger worden bepraten daar zijn meiden die dit ook hebben en je misschien beter begrijpen, wij begrijpen je wel maar wij zijn al zwanger, en aangezien je misschien nog niet weet of het zo is( wat ik er uit lees) is het misschien leuker met meiden die dit ook hebben of gehad hebben, je kan ook op zwanger worden na miskraam, daar zijn meiden die 1 of meerdere keren een miskraam hebben gehad.

s6 ermee meis en hoop zo voor je dat alles goed gaat

liefs
 
ik heb mn innesteling wel gevoeld, een hele velle steek, waarvan je dacht; wow.. wat is dit nou weer? en die maanden daarvoor niet gehad, en jahoor, ik ben zwanger.. voel ook maandelijks mn eisprong.. nu even niet 9 maandjes, haha maar voel hem wel altijd! suc-6!

mamakimmie
 
Terug
Bovenaan