Jullie ervaringen met innesteling pijn

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik heb sinds vanmiddag een apart gevoel onderin mijn buik. Het voelt als kleine steekjes. Ze doen geen pijn maar het is een wat vervelend gevoel. Ik ben net klaar met mijn late dienst en heb ernog steeds last van. Eerst zat het wat meer naar links maar het verspreid zich nu wat naar het midden van mijn buik.</p><p>Zou dit een innesteling kunnen zijn denken jullie? Ik weet niet precies wanneer mijn nod zal zijn gezien ik nog geen regelmatige menstruatie heb. Ik hoor graag of jullie je kunnen plaatsen in mijn verhaal en of jullie ook innesteling pijn hebben gevoeld en zo ja hoeveel dagen voor de nod was dit?</p><p> </p><p>Liefs en alvast bedankt voor de reacties! </p>

Ik had innestelingspijn in de maand dat ik zwanger werd. Voelde bij mij als menstruatiepijn en ik was er daarom ook van overtuigd dat ik gewoon eerder ongesteld zou worden. 

Heb nu net weer donkere afscheiding zonder stolsels in mijn onderbroek. Dit zal 1,5 dag na mijn vermoedelijke innesteling zijn. Denken jullie dat dit vermoedelijk een innesteling bloeding zal zijn? Verder heb ik sinds vandaag in mijn hals allemaal kleine pukkeltjes zitten. Herkennen jullie dit??

Hi teddy, ik heb momenteel hetzelfde. Sinds maandag kramp. Maar hield tot en met donderdag aan. Donderdag slijm met 2 druppel rood bloed. Toen niks meer. En gisteren overdag minimaal bruin verlies. Savonds laat ineens toch opgedroogd slijm met donker bruin verlies. Toen niks meer. 
En vanmorgen weer meer bruin verlies tijdens plassen en afvegen. Ik zou maandag ongesteld moeten worden dus de timing zou idd innesteling kunnen zijn. Ik zelf denk bij mij dat het nu teveel bruin verlies is geweest. En ga toch maar een vroege test doen. 

Heel veel succes hopelijk is het bij jou enkel innesteling en ben je zwanger ?

Ohh wat spannend dan allemaal he! Je maakt jezelf soms ook gewoon een beetje gek. Ik had vanmorgen nog 1 druppel bruin/rozig bloed en dat was het voor vandaag. Verder de dag normale afscheiding.
Had net toen ik aan het werk was, ook kleine steekjes achter mijn navel. Ook nooit eerder gevoeld, (of gewoon nooit opgemerkt) 
Wachten kan ook zooo lang duren! Eind vd week denk ik dat mijn nod zal zijn maar weet het dus niet zeker. Wil dus eigenlijk pas over een week testen als ik nog niet ongi ben geworden. Wil niet voor teleurstellingen komen te staan die niet nodig zijn. 

Terug
Bovenaan