jullie gingen ons voor, nog goeie/leuke tips voor 1ste verjaardag's feestje??!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Voor vele van jullie zit de 1ste verjaardag er alweer op, voor onze kanjer vieren
we volgend weekend zijn 1ste verjaardag!!! Verdeeld over zaterdag-middag en
zondag-middag (anders wordt het zoooo veel in 1x)
Heb leuke uitnodigingen verstuurd met o.a. welkom tussen half2 en half5
zodat het een beetje overzichtelijk blijft waneer iedereen komt.
Zul je net zien dat hij zich bedenkt om 3u een dutje te willlen doen haha,
uiteraard gaat hij dan gewoon lekker naar bedje toe.
Omdat jullie al ervaring hebben dacht ik misschien hebben jullie nog tips,
of dingen waar je tegen aan liep op die dag....... hoor t graag.
Ik heb er al helemaal zin en kan niet wachten!!!

Nou je hebt het feest nog tegoed...heerlijk hoor... ik vond het een gezellige dag!
De kliederpartij met de taart was hier zeker wel grappig.
En waar hij misschien nog wel het meeste van heeft genoten....een heleboel nibb-it!
Verder is het lekker om voor evt grotere neefjes/nichtjes wat te spelen te hebben.

Alvast een leuke verjaagdag!

Bij ons is het morgen zover..!!!
De taart staat in de oven, d'r kado moet nog worden ingepakt en vanavond gaan de slingers aan de muur. Ik heb er erg lang naar uitgekeken en ineens is het dan zover. Een jaar geleden zat ik nu in het ziekenhuis aan de ctg en leek er nog niets aan de hand. Na het ziekenhuis lekker een frietje gegeten op het strand en toen naar huis. Een kleine  zes uur later was ze daar!!! Wij vieren het zaterdag voor familie e.d. morgen gaan we lekker zwemmen en komen er nog een paar vrienden langs.

Het feit dat je het bezoek spreidt en de tijd afbakent is al goed. Daarnaast scheelt het als je speelgoed voor de kinderen hebt liggen. En als het mooi weer is en je hebt een tuin om het daar te vieren, dan kunnen de kinderen zich uitleven. Zorg dat de spullen zo klaar staan dat mensen zichzelf kunnen bedienen, want ik had het idee dat ik daar veel tijd aan kwijt was.
Veel plezier en geniet ervan!

Terug
Bovenaan