jullie hebben gelijk

Lieve lieve manuela, Ank, kimpansee en Anne,

Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik sluit me ook volledig bij jullie aan. Maar toch is het moeilijk vind ik die eerste maand. Ik weet ook dat ik een duizendste geluk moet hebben om het van de eerste keer raak te hebben, maar onbewust hoop je dat toch.
En neen hoor, jullie berichtjes kwamen niet hard aan. Diep in mijn binnenste weet ik ook wel dat het nog maar ronde 1 is en nu zeg ik: HOP NAAR RONDE 2. Het voordeel is dat we nu nog lekker kunnen klussen.
Maar weet je wat mijn probleem is. Ik ben een pietje precies en ik wil ook alles altijd van de eerste keer kunnen en kennen. Daarom dat ik na mijn werk ook soms depri thuiskom, omdat weer iets niet naar mijn zin is verlopen. Ik ben daar al in gesterkt, vroeger op mijn vorig werk was da nog erger.
Maarja daar gaat het hier niet over.
Ik wil jullie nogmaals bedanken om me met mijn 2 voetjes op de grond te zetten.
Veel liefs,
Bea
 
Hoi Bea,

ik had gisteren een berichtje voor je achtergelaten, maar er staat niets.

Bij deze:

wat shit. Maar als je nou nog niet ongi wordt, doe je test dan volgende week nog eens. Misschien was je gewoon te vroeg. Je hoort het steeds vaker.

Ik hoop dat je het een beetje kan opvangen. Veel sterkte

Liefs Tatjana
 
hoi bea,

gelukkig is mijn berichtje goed over gekomen, en ik ben "blij" dat je het ook wel inziet.

ik snap je volkomen hoor!! dat je het liefst meteen zwanger wilt raken, dat willen we echt allemaal, maar helaas gaat dat bijna nooit zo!!

vol goede moed naar ronde 2 voor je....ik zit nu in ronde 12.....je hoort het wel als ik goed nieuws heb!

xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan