Jullie hulp nodig

Hoi meiden,

Ja ik heb jullie hulp nodig :) Ik ben bezig met een weblog te schrijven. Ik merk dat je soms heel veel dingen zelf moet uitzoeken als het om onderwerpen over je kindje gaat, voedingen, verzorging, gekke regeldagen etc. Ik wil dus proberen dmv een weblog deze dingen te bundelen afgewisseld met de verhaaltjes die ik over Ravi schrijf voor mijn ouders (alle gekke dingetjes die hij mee maakt en dit op een grappige, tenminste dat probeer ik, op te schrijven)

Maar wat ik van jullie wil vragen is of er ook onderwerpen zijn waar jullie de afgelopen weken tegen aan zijn gelopen en waar je van wou dat er ergens een duidelijk antwoord was. Ik wil dit dan mede gaan gebruiken om dit te verwerken. Zal wel even duren voor dat het helemaal klaar is want het is al zo vliegen en rennen met een kindje en huishouden en zelf nog een beetje leven :)

Liefs!

Leuk idee! Ik heb daar ook wel eens aangedacht om te doen. Ben al in mijn zwangerschap begonnen maar het staat nu weer wat stil.
Het is eventueel ook een idee om het met meerdere mama's te doen en dan echt een informatief iets er als hoofddoel van te maken. Maar dat ff ter zijde ;)
Ik heb deels een opleiding webdesign gedaan dus als je hulp nodig zou hebben bij het opzetten van een weblog zonder reclames moet je dat maar even laten weten via een pbtje op Facebook.
Qua onderwerpen ga ik nog even nadenken!

Ik help je graag!! Ik heb een tijd als journalist gewerkt en vind het leuk om te schrijven dus daar wil ik je ook wel mee helpen als je dat leuk vindt :)

Ik zal er eens over denken wat je er allemaal op kan zetten, dingen waar je tegen aan kan lopen.

nou alles dus, meeste heb ik al over getopicd hier op de site

bij welke sites kun je terecht over borstvoedingsvragen
waar kun je terecht over voedingsvragen
kleine tips, zoals een deryan reisbedje of strandtent
een overzicht welke medicatie er in omloop is voor spruw, berg, verkoudheid, prikjes e.d.
reflux en andere aandoeningen met symptomen en hoe er mee om te gaan
tips over je eigen gevoel volgen en niet de ha of cb afwachten
vanalles over opvang, hoe je het kan regelen (oma die gastouder wordt, kdv, thuiscreche, onbekende gastouder of zelf eentje worden) maar ook wat je mag verwachten en hoe je dingen bespreekbaar maakt als het niet lekker loopt
maar ook tips over kinderwagen, een dookie of de goedkope variant de hydrofielluier en een wasknijper
winkeltips zoals babywalz waar je veel meer en goedkoper iets kan vinden dan de standaard winkels

denk dat als je onze topics naloopt al ene heel boekwerk hebt hihihi

succes ;-)

Terug
Bovenaan