jullie kindjes ook zo druk? auw!!

Gisteravond was onze kleine zoooo ontzettend druk dat ik me geen houding meer wist.van een ronde buik kon je ook niet meer spreken!
wat kan dat toch pijn doen zeg.
ik heb gewoon de hele avond wat heen en weer gelopen wat zodra ik ging zitten ging ze los! echt abnormaal hard hoor..
onze andere meiden konden er ook wat van maar naar mijn idee is deze wat kleiner en dus heeft ze meer ruimte! het zijn echte schoppen nog!
ze heeft van 20.30 tot 23.00 zich helemaal uitgeleefd! eenmaal op bed was ze nog wel bezig maar dat voelde toch een stuk aangenamer.
ik voel me helemaal gekneusd van binnen.
zijn er meer met zo'n kleine actieve uk???

Liefs Jenny (40 weken en 1 dag!)

Hey,

Het wisseld bij mij errug af. Vorige week heb ik nog in het ziekenhuis gezeten omdat ik haar zo weinig voelde. De dag er na is ze 4 uur achter elkaar aan het bewegen geweest en wist ik van gekkigheid niet hoe ik moest gaan zitten of liggen. En dat is nog steeds zo. Vandaag en gisteren is ze weer rustig, dus ik ben benieuwd wat ze nog voor me in petto heeft.

Claudia (37 weken)

Hmm meiden, ons meisje beweegt wel maar niet zo heftig als ik het bij jullie lees.
Pijn doet het dan ook meestal niet. Sterkte ermee en het duurt nu niet meer lang.....

Groetjes Belle

Onze kleine is ook zo druk! Met d'r kontje heen en weer 'schuiven' en met d'r hielen trappen. En dat terwijl ze niet veel ruimte heeft. Vooral die hiel doet zeer, hahaha. Als ik ze een beetje plaag en terug duw, dan doet ze het gewoon nog een keer. Niet echt lekker.

Groetjes,
Nelly 40w

Hallo,

Nou die kleine van ons kan er ook wat van, dan zie je mijn buik ineens naar rechts gaan, dan naar links. En van onderen flink duwen, geen prettig gevoel....
Maar toch  ben ik blij met iedere beweging, aangezien ik momenteel vaak per week op controle moet (ctg, lab en gyneacoloog) omdat mijn bloeddruk erg omhoog gaat, ik vocht vast houdt en vlekken voor mijn ogen heb. Dus bewegen maar, dat is voor mij een teken dat alles nog goed gaat. Morgen eigenlijk nog drie weken, maar ik ben benieuwd hoe de uitslagen morgen weer zullen zijn, want als deze niet gunstig zijn wordt het opname of gaan ze de kleine een handje helpen. Duimen dus!
ENNE LEKKER GENIETEN, OOKAL DOET HET SOMS WEL HEEL ERG PIJN, ZULLEN WE MAAR ZEGGEN????

Succes allemaal met de laatste loodjes!

Groetjes!

Hoi Jen,

Ja, de onze kan ook bij tijd en wijle erg druk zijn. Dan steken er aan alle kanten ledematen uit mijn buik en dat kan flink zeer doen! Of er schiet een been van boven naar beneden...Mijn buik ziet er ook af en toe niet uit. Dan zie je het hele kind liggen.

Tsja, wel een goed teken. Lastig voor ons maar wel lekker voor de kleine dat ze nog een beetje kan bewegen.

Liefs!
Billie
39w5d

Terug
Bovenaan