Jullie mening gevraagd!!

A

Anoniem

Guest
Ons tweede kindje is onderweg, dus zijn we druk bezig met het kiezen van een naam. Eindelijk eentje gevonden die we ALLEBEI erg gaaf vinden, maarrrrrrrrrr..... Vinden jullie  het een jongensnaam of een meisjes naam???

MERLIJN

Thanks voor jullie reacties!

Gr.

hoi hoi

persoonlijk vind ik het meer een naam voor een jongen...

maar heb het ook wel eens bij een meisje gehoord... dus het kan allebij..

ps vnd het wel een heeeeeeele mooie naam..

liefs tobi

Hiya,

Ik vind die naam perfect voor zowel een jongetje als een meisje. Ik ken ook beide (dus een dame en een meneer met die naam) :)

Ajuus, ilja

Hoi hoi,

Ik vind het voor een jongen idd een mooie naam. Voor een meisje zou ik dan misschien eerder voor Marijn kiezen.
Succes met kiezen!!

Hoi,

Toen ik zwanger was van Hjerre wilden we een poosje wanneer het een dochtertje zou worden ons dochtertje Merlijne noemen. Ik vind het ook gewoon een unisex naam.

Groetjes Hanneke

onze zoon Ivar heeft deze naam als 2e naam!

liefs Jenneke

Onze zoon heet Merijn, dus bijna hetzelfde. We hebben nog even Merlijn op het lijstje gehad maar vonden de naam teveel verwijzen naar die wijze heer, als je begrijpt wat ik bedoel, maar dat is uiteraard een heel persoonlijke overweging geweest.  

Verder vind ik Merlijn meer een jongensnaam!

Groetjes Fonske.

Hoi,

ik vind het persoonlijk ook meer een jongensnaam, maar tegenwoordig kan alles geloof ik. Al zou ik zelf een meiske niet Merlijn maar idd Marlijn of Marijn of Marin noemen.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan