Hallo mama's
Ik zit met een dilemma...en wil graag jullie mening..
Elke woensdag vanaf vorige week neemt me schoonmoeder me zoontje mee naar het strand (ongeacht het weer) waar haar moeder een huisje heeft.
Ze haalt hem om 10 uur op en komt tussen 20.00 en 20.30 hem weer thuis brengen.
Voor dat het allemaal begon heb ik gevraagd/ gezegd dat ik niet wil dat ze zo laat thuis komt..Maar omdat ze afhankelijk is van haar man die haar ophaalt en wegbrengt en die niet in de file wil staan kan het niet anders.
Vandaag is het de tweede keer dat hij naar het strand gaat en ik ben het eigenlijk helemaal er niet mee eens.
Nou irriteer ik me mateloos aan me schoonmoeder enkelt al haar aanwezigheid,vorige jaar grote ruzie gehad nu een soort van gedoogd beleid.Vanwege Robin.
Nou is het ook zo dat ik 30 wkn zwanger ben en erg overspannen kan reageren op dingen... Ik wil graag dat hij niet meer naar het strand gaat en gewoon om een uur of 3 of 4 uur thuis is zodat we met ze alle kunnen eten.
Me vriend is het gedeeltelijk eens maar heeft zoiets van dit is waarschijnlijk het laatste jaar dat ze naar het strand gaan en Robin heeft het altijd naar ze zin.
Wat zullen jullie doen in mijn situatie??
Ik word er een beetje radeloos van en wil niet gelijk heel boos worden..
Oja ik heb al zo'n 20 keer geprobeerd duidelijk te maken hoe is er over denk..Maar op de een of andere manier luisterd ze niet.
Groetjes van Meta de mv Robin en 30 wkn zwanger.