Jullie mening nodig

<p>Hoi allemaal, </p><p style="text-align: center;">Even jullie advies nodig. Ik maak me namelijk een beetje zorgen. Ik ben sinds januari gestopt met de pil. Ik heb eerst een cyclus van 35 dagen gehad en daarna van 40. Dat even ter achtergrond:). Ik ben vorige week ongesteld geweest, vorige week woensdag was de laatste dag. Nu kwam er zaterdag ineens weer wat bloed uit. Zondag niks. Maar zojuist alweer. Geen oud bloed maar rood met wat stolsels. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee bij het ontpillen? Ik maak me er meteen wat zorgen over. </p>

Hoi!
ik ben zelf ook sinds januari gestopt met de pil. Ben afgelopen donderdag eindelijk voor het eerst weer ongesteld geworden. Dit duurde maar 3 dagen (zondag dus helemaal gestopt). Vanmorgen toch ineens weer wat helder rood bloed, wat nu ook wel weer gestopt is.
ik heb ook veel gelezen dat je lichaam echt een tijd nodig heeft om te ontpillen. Sommige vrouwen blijven een poos hele lange cyclussen houden, waar andere daarintegen een tijdje om de zoveel dagen ineens wat vloeien.
zou me er nu nog niet zo’n zorgen om maken ;-) 
liefs

Bedankt! Ik kon me het niet herinneren dat ik dit eerder had. Maar zal gewoon bij het ontpillen horen idd. Wat fijn dat je inmiddels wel ongesteld bent geworden!

Ik heb het gehad met de prikpil (kwam ik achter nadat ik doorgestuurd was door de huisarts) leek de eerste 1.5 maand dat t op zn kop stond. Om de 2 weken ongesteld. Toen ging het 2 maanden goed. Toen weer hetzelfde en zelfs zo erg dat een maand lang bijna alleen maar bloedingen had met af en toe een paar dagen geen bloedverlies. Ben door de molen gehaald en niks aan de hand. Blijkt door de prikpil te komen die ik een jaar eerder al gestopt was (daarna spiraal)
Prikpil is wel anders dan de gewone pil, maar meer om te laten zien dat je lichaam echt wel even van slag kan zijn en dat je je niet meteen zorgen hoeft te maken.

Terug
Bovenaan