Jullie mening over naam...

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ik dacht dat ik er al helemaal uit was met de namen, maar nu de bevalling dichter bij komt ga ik toch weer twijfelen (over de jongens naam dan, de meiden naam staat vast).
Mijn zoontje heet volledig Taran Jay en nu had ik voor een jongen de naam Arvin Kayne, maar vooral over de eerste naam zit ik nu te twijfelen....
Wat vinden jullie; is Arvin een aparte, stoere jongensnaam of klinkt het te bekakt? En past de naam wel bij Taran? Of is Arvid beter? Of alletwee niet???

Graag jullie reacties...

Liefs Nika

Hoi Studiemam,

Moeilijk he, die namen. Wij twijfelen nog over een van de doopnamen. Denk je eindelijk dat je het weet, ga je een week later weer twijfelen....

Ik persoonlijk vind Arvid iets leuker, maar het ligt ook aan de combinatie met de achternaam...

Veel succes met kiezen,

groeten, Elinesmama

Arvind vind ik wel mooi hoor! En het past ook mooi bij de andere naam, maar idd het hangt ook een beetje van je achternaam af.
Als het bij ons een jongetje wordt, heet ie Ayden.

Gr. G.

Hoi,

Ik vind Arvin de mooiste naam. Stoere naam hoor.

Wij hebben alwel een meisjesnaam, maar een jongensnaam ... volgens mij wordt dat nooit wat.

Mijn man zit meer in de riching van Sam, Pim, Tim en ik vind juist de Scandinavische namen zo mooi. In ieder geval iets aparter dan Sam enzo. Pffff, we hebben nog een paar weken te gaan ... maar ja, de tijd begint wel te dringen.

Succes ermee.

Trea

Arvin vind ik het leukste.
Arvid vind ik een beetje een kakkerige jongensnaam (sorry...)

Taran en Arvin vind ik erg leuk combineren!

Succes ermee!!

Groetjes Renata.

Arvin vind ik het leukst. Rolt ook het makkelijkst uit je mond.
Tja, en alles waar een r in zit kun je bekakt laten klinken.
Moeilijk he? Succes!

Ik ben er ook nog niet helemaal uit. Heb 1 naam die ik erg leuk vind maar twijfel nu ineens weer of het niet tever gezocht is of te hippie-achtig. Moet wel snel beslissen want ik wil het geboortekaartje zelf tekenen waarin de naam ook vast komt te liggen.

Ik vind Arvin er beter bij passen. Zeker omdat dan beide namen eindigen op een 'n'. Vind ik persoonlijk wel leuk! Klinkt dan namelijk een beetje hetzelfde!
Succes!

Hoi,
Ik zou ook voor Arvin gaan. Wij hebben dit weekend de meisjesnaam nog een keer onder de loep genomen, en we gaan toch voor een andere.......... De jongensnaam is nog steeds twijfelen tussen 2! Ze zijn allebei leuk en passen allebei wel in   het rijtje.
Succes,
Francien

Terug
Bovenaan