Jullie mening?!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

We hebben een kleine namen crisis!
We hadden een naam van een oma. Nou valt deze naam erg moeilijk of zwaar bij mijn schoonfamilie. Dus hebben we nog een optie, nl een naam van een opa verbasterd tot naam voor een meisje.
Nu graag jullie mening wat jullie ervan vinden. Want een kind moet er wel zn hele leven mee doen.
Het gaat om de naam Coeper. Coep is een arnhemse afgeleide van Jacob (uit 1800).
Coep was dus onze jongens naam, maar aangezien er geen jongetje tussen zit.......

Ik hoor het graag van jullie. Hebben we weer stof voor discussie bij het warme eten hahaha

Groetjes Bertine

Wat de andere al zeggen aan namen lijkt mij meer wat!

Ben zelf nog redelijk jong en vorig jaar geslaagd voor mijn school zelfs mijn naam deed al gekke dingen met mensen.. (annelies)

Ik vind het moeilijk om je te helpen met een naam.. wij hebben zelf de crisis nu we weten dat we een meisje krijgen :)

We hebben afgezien van de naam Coeper, omdat mijn man het idee had dat je niet duidelijk kon zien/horen of het om een jongetje of meisje zou gaan. Maar gisteren heeeeeelllll errug lang achter de pc gezeten en we hebben al weer een andere naam. We hadden eigenlijk namen van onze grootouders willen gebruiken, maar daar komt niet zoveel uit (op meisjes gebied) dus nu daar ook maar van afgeweken.
Bij onze zoon is het wel gelukt, maar nu helaas niet. Ach je moet er ook je hele leven mee doen, liever een leuke/mooie naam dan iets wat maar zozo is en perse zo moest.

Jullie ook veel succes bij het bedenken en een evt crisis hahahaa!

Groetjes Bertine

en wat wordt het nu?

Wij zijn er nog steeds niet uit. Ons lijstje wordt gelukkig niet langer maar een keuze hebben we nog niet. ik ga voor Feline, manlief voor Lotte of Floortje .... dus wij blijven nog even steggelen.

Hoi hoi,

alledrie leuke namen! alhoewel Feline er (bij mij persoonlijk) wat meer uitspringt, maar wie ben ik. Ben zelf nog aan het "crisissen"
We hebben nu Fieke en Loeke. Fieke is een vr afgeleide van Jozef, en Loeke een afgeleide van Lucas. Dus beide goddienstige achtergrond. Maar Thoon (onze zoon) is vernoemt naar zijn opa's (thomas/johannes zijn zijn "doopnamen") en hebben "gelukkig"ook een godsdienstige achtergrond. Dus al met al past alles wel bijelkaar. Niet helemaal wat we in ons hoofd hadden, maar wij vinden het leuke namen.
Nu veel gebruiken en dan kunnen we kijken of we het op langere termijn ook nog leuk vinden.
Mochten de kinderen het absoluut niet mooi vinden en zich schamen, dan moeten ze het maar laten veranderen hoor! hahaha.

Nog heel veel succes bij het steggelen!!!!!!!!
Blijft moeilijk vind ik.

Groetjes Bertine

hey griegelbaby

zat hier net te lezen wij hebben ook feline voor onze dochter   mijn man moest er wel eff aan wennen maar sinds vorige week zei ie toch       ja het wordt feline dus ik de volgende dag gelijk naar de drukkerij gereden om eindelijk het geboorte kaartje met naam af te geven   hihih

wat geinig dat jullie hetzelfde hebben

wij hebben al een zoontje   die heet justin   en onze dochter wordt feline   vind het wel mooi bij elkaar passen

groetjes soraya moeder van justin 15 maaanden en 22 weken zwanger van onze dochter

Terug
Bovenaan