Jullie Moderator

Kan het zo ingesteld worden, dat als je reageert op een bericht / discussie, je de tekst eronder blijft zien? Vaak zie je dat bij een gastenboek op een website en het handige ervan is, is dat je tussendoor eea terug kunt lezen in de eerder geschreven berichtjes.
Bij een druk forum is dit soms erg handig, want nu moeten we telkens 2 schermen openen....

Bedankt!

Groetjes,
Jannie79

Hallo ,
op dit moment is het nog niet mogelijk .
de vragen worden worden doorgestuurd naar de redactie , misschien hebben zijn er een oplossing voor
Heb begrepen dat ze bezig zijn oplossingen te bedenken dus wie weet kan hier ook een mouw aan gepast worden :)
tot die tijd blijft het switchen
sorry .

groetjes JGMom02

Hallo JGmam02,

Ik heb op andere forums wel eens gezien dat er een automatische ondertekening gemaakt kan worden, Elke keer als je dan een berichtje typt verschijnt deze onder in het bericht. Dat scheelt een hoop getyp en ook leuk als je er een banner in kan plakken.
Is dit hier ook mogelijk?

Groetjes  
Fleur mama van een dochter en zoon* en 5 weken zwanger van nummer 3!

Haihai,

Is het misschien oom mogelijk om een onderwerp te veranderen?

Ik had net eentje geopend met de onderwerp..

Wie heeft ook een miskraam...

Ik bedoelde eigenlijk,

Wie heeft ook een miskraam en gaat er meteen weer voor..

Groetjes Claudia

Hoi,

Als ik een bericht typ wat groter is als dit venster dan zie ik het niet meer. Het bericht staat er wel, maar ik moet steeds naar beneden scrollen en dan blind verder typen. Dan weer naar beneden scrollen wat ik getypt heb enzo. Kan dit verholpen worden of ligt het aan mijn computer?

Gr. Yvonne

Terug
Bovenaan