jullie ook al last van harde buiken?

hey hoi
hebben jullie soms ook al last van harde buiken.
ik nu sinds paar dagen, heb ik s avonds weleens een harde buik.
best beetje vervelend zo heel strak gevoel.
groetjes

ik heb er ook veel last van. zoveel zelfs dat ik het nu echt rustig aan moet doen met werken ook in huis mag ik nu niks meer doen en op mijn werk ben ik ook een stuk rustiger aan gaan doen.
volgens mij scheelt het ook of je al eerder zwanger bent geweest. dan weet je ook eerder wat het is. dus iedereen die het ervaart: doe het rustig aan en neem echt je rust je lichaam geeft niet voor niks aan!!!!

Hoi Kidsbaby,
Ik heb ook begrepen dat het vaak toch een teken van je lijf is dat je wat rustiger aan moet doen.
Ik heb alleen elke keer na het vrijen een harde buik, maja dat heb ik er dan wel weer voor over haha. En dat trekt ook heel snel weg. Verder heb ik er nog geen last van.
Sterkte!
Liefs,
Mar

Hey,

Ik heb er ook regelmatig last van en probeer wel rustiger aan te doen! Dat is het enige wat je er tegen kunt doen volgens mij, naar je lijf luisteren!

@ Marjolijn, na het vrijen kan het volgens mij heel makkelijk voorkomen. Een soort reactie van je lijf meen ik!

Iedereen succes ermee!

Liefs

Pff, ja ik heb er deze keer ook erg veel last van. Maar ja, rustig aan doen met een peuter van bijna 2 in huis, hoe doen we dat hè???

Ik baal trouwens heel erg van het klok verzetten. Hebben jullie (en jullie kinderen) daar ook zo'n last van??

jaaaa behoorlijk!! Van die klok dan he ! Senne lag vanacht om half 3 tussenin! En een lol dat ie had. GRRRR.... dat heb je natuurlijk als je een hele dag binnenzit als paps en mams alle twee ziek zijn! Dan ben je niet moe genoeg, en mams ook niet want die had smiddags ff geslapen! Dus dat was een lekker nachtje. En dan vanavond vervelend zeg k je! Ik heb m lekker op zijn bedje gelegd nu, hopend op een betere nacht!

Liefs

Hoi meiden!

Ik heb er al sinds week 20 last van en moest toen ook veel rustiger aan doen. Maar harde buiken, indien ze niet pijnlijk zijn is ook een teken dat je baarmoeder groeit en ruimte maakt voor de groeiende baby. Het is dus niet alleen vervelend het heeft ook nog een doel. Maar je mag er in een bepaalde periode van de zwangerschap niet te veel op een dag hebben, van mijn VK het liefst maar 1 of 2 anders moet ik echt meer rusten van haar. Dit is wat ik weet over harde buiken, hopelijk hebben jullie er wat aan!

xxxKrukel!

Terug
Bovenaan