jullie ook last gehad van soort indalings voorweeen?

hey hoi
vroeg me zo af of jullie daar al eens last van hebben gehad?
ik had vorige week af en toe een zeurend gevoel onderin me buik en rug.
net als even voor dat je ongisteld gaat worden. deze week had ik er een enkele keer last van niet veel.
volgens mij heet dat ook wel indalingsweeen.
groetjes van mij

ik herken het gevoel wel wat je zegt heb er sinds vorige ook last van maar gaf er geen aandacht aan maar nu ik jou verhaal lees ga ik er toch een beetje meer bij nadenken...maar dat kan geen kwaad toch??

hoi hoi nou ik moet zeggen dat ik het gevoel herken heb er sinds vorige week ook last van maar heb er geen aandacht aan gegeven maar nu ik jou verhaal lees ga ik er wel anders over denken..maar kan dat kwaad dan dat een kindje nu al indaalt??? ik ben nu 32 weken???? liefs

Hoi Hoi,

hier hetzelfde; werd er eerst ook beetje onrustig van. Ben bijna 34 weken.... maar het schijnt als volgt te zitten;

een eerste kind kan zelfs pas bij 37 weken indalen of vlak voor de bevalling.... de daaropvolgende kindje(s) kunnen al eerder indalen omdat de boel al opgerekt is.... het kindje heeft dus meer ruimte en kan dus inderdaad al rond deze periode zijn/haar definitieve plekje uitzoeken......

Kwaad kan het niet; ik meld het wel even dinsdag bij de gynaecoloog.... meld liever teveel dan te weinig....

Hopelijk voor jullie ook wat duidelijker... maar een fijn gevoel vind ik het niet hoor!!!

Liefs
Sunny

Hey,

Ik heb er ook last van regelmatig, volgens de VK hebben meer vrouwen hier last van en hoefde ik me geen zorgen te maken. Zo lang je geen bloedverlies hebt en geen ergere buikpijn krijgt geeft het niet. Ik d8 ook dat het misschien wat voorweeen of indalingweeen konden zijn, maar de beeb was vorige week nog niet ingedaald. Afw88 maar denk k. Succes!

Liefs

kan inderdaad geen kwaad hoor had dat gelezen.
vroeg me zo af of er dan inderdaad meer er last van hadden al.
soms voelt niet zo fijn dan denk ik hmmmmmm
begint het nu al.
weet wel hoor dat echte weeeen veel en veel meer pijn doen.
maar toch houdt het me dan wel even bezich.
ook omdat ik weet dat de bevalling ineens snel kan gaan.
wil toch niet alleen bevallen :)
me man werkt dichtbij dus dat scheelt een hoop,
kwartiertje rijden.
ik zal volgende keer bij vk het ook eens melden dat ik er last van heb en ben dan wel benieuwd of de baby ook echt ingedaalt ligt.
groetjes van

Ik had dat ook hoor dat ik er van schrok ook al weet je dat weeen veel pijnlijker zijn, je maakt je toch zorgen! Meld het idd gewoon even en kijk wat ze zegt! Ben ook benieuwd of de beeb ingedaald is, maar mijn ma zei ( na 5 kids) dat alleen de 1e indaald, en de volgende kids niet meer, weet niet of dat waar is, zal het ook eens vragen aan de VK. Heb je er nu nog veel last van?

Liefs

Terug
Bovenaan