Jullie ook meer last v harde buiken?

Vandaag heb ik erg veel last v mijn buik.
Voelt gespannen en hard aan.
Herkennen jullie dit? Wat doen jullie eraan?
Echt veel heb ik vandaag niet gedaan. Kan het de na weeen zijn v drukke dagen?
Fijn om effe je verhaal kwijt te kunnen.
Ben iig blij dat woensdag mijn bloeddruk weer gezakt was.
x

Ik doe teveel de laatste paar dagen omdat zoonlief ziek is en ik mij in allemaal bochten enzo moet wringen om hem te helpen bij overgeven enzo.
Ik moet dus echt rustig aangaan doen ( wat even niet kan want ik werk aan mijn lijf en geestelijk gestel dat ik het niet lang meer ga trekken als ik zo door ga.

Ja....er is volgens mij maar 1 ding dat je kkunt doen...RUSTIG AAN DOEN!!! Al weet ik uit ervaring dat dat niet meevalt soms.

Ook bij mij is "de koek op"! Ik snauw de kids (en manlief) vreselijk af, jank letterlijk om alles en ben vreselijk moe maar kan niet slapen.... De harde buiken valt op dit moment wel mee!

Tja, nog een week of drie te gaan....

Succes ermee Mieka, soms wil een warm bad of een lekker douche ook wel helepen trouwens!

Ja....er is volgens mij maar 1 ding dat je kkunt doen...RUSTIG AAN DOEN!!! Al weet ik uit ervaring dat dat niet meevalt soms.

Ook bij mij is "de koek op"! Ik snauw de kids (en manlief) vreselijk af, jank letterlijk om alles en ben vreselijk moe maar kan niet slapen.... De harde buiken valt op dit moment wel mee!

Tja, nog een week of drie te gaan....

Succes ermee Mieka, soms wil een warm bad of een lekker douche ook wel helepen trouwens!

Ook uik heb de laatste dagen meer harde buiken. En ik doe heeeeel rustig aan! Het blijkt zoals ik schreef dat onze dame weer wat meer is ingedaald. Wellicht dus indalingsweeen denk ik. Ik heb het als ik loop maar ook als ik rustig zit of lig. Geen verschil in.

Ook uik heb de laatste dagen meer harde buiken. En ik doe heeeeel rustig aan! Het blijkt zoals ik schreef dat onze dame weer wat meer is ingedaald. Wellicht dus indalingsweeen denk ik. Ik heb het als ik loop maar ook als ik rustig zit of lig. Geen verschil in.

yep... zeker op de fiets met een kind voor en achterop tegenwind de heuvel op .... stom, maar ja, ik moet wel...
ik probeer wel rustig aan te doen. Maar soms als ik buk om iets te pakken is het alweer harde buikentijd...

Ik heb er al langer last van, erg vervelend. Rustig aan doen is inderdaad hard nodig. En wat bij mij helpt, is een warm bad nemen. Lekker met een boekje en badschuim relaxen.

Terug
Bovenaan