JUllie ook zo moe?

Hallo allemaal ik ben faay en sinds vandaag lid hier.
Damens ik had een vraag ik lees in iedre zwangerschapsblad dat dit de priode is van volle energie!!!Dan vraag ik me af waar die van mij is gebleven dit is me 2de zwangerschap en voel me erg moe heel de dag door snachts word ik vaak wakker en lig te woelen over van alles en nog wat (al weet ik dat dit normaal is)maar waar blijft het dan bij de rest waarom kom ik alleen maar vrouwen tegen of lees ik erover dat ze barsten van energie terwijl het bij mij het tegen over gestelde is.Het is niet dat ik heel de dag wil slapen ofzo,maar toch dag door komen is een hele opgave joh...dan maagzuur,dan last van me banden,dan weer vandaag van me ribben pfff kan eerlijk gezegd ook niet w8ten tot dat ik weer mezelf ben...

duss hoe zit het met de rest is het bij jullie ook allemaal zo rooskleurig?

groetjes faay

hoi faay, gezellig dat je komt kletsen hier!

dit is ook mijn tweede zwangerschap en ben ook erg moe!
bij de eerste had ik energie genoeg en nergens last van.

Nu lig ik vroeg in de avond al uitgeteld op de bank!
(en vandaag kan ik de hele dag mijn ogen niet open houden, misschien heeft dat met de klok terug zetten nog te maken of een griepje onder de leden)
Het is natuurlijk met een kleine dondersteen van 2 jaar in huis erg druk, en dat vreet letterlijk energie!
Ik heb ook wat last van mijn bekken, vooral schaambeentje.. en maagzuur.

Normaal liep ik 1 a 2 keer per week met de wandelwagen naar het dorp toe.dat zal tussen de 10 a 15 minuutjes zijn, en daar rondlopen en dan weer terug.l
Nu ben ik halverwege de heenweg al moe aan het worden!
Merk van mezelf dat ik daar best van baal, dat het lichaam niet zo goed meer wil.
Ik ben pas 23 weken..dus moet nog wel eventjes!

Heerlijk om hier af en toe je ei kwijt te kunnen hoor!!

Tuurlijk ben ik anderzijds mega blij met de zwangerschap en probeer er zoveel mogelijk van te genieten, want deze tweede keer gaat het wel erg snel voorbij!!!

Hoi,

Hier nog een vermoeide zwangere! Door mijn rugproblemen slaap ik heel erg slecht. En sinds vorige week ook heel veel last van maagzuur (wat de nachtrust ook niet ten goede komt). En daardoor ben ik overdag dus doodmoe. Zelfs zonder kleine dondersteen in huis.

Ik zit nu in mijn 26e week en ben echt aan het aftellen. Terwijl ik weet dat het alleen nog maar zwaarder gaat worden. zucht....

Gelukkig heeft de kleine wel energie voor 10 en voel ik hem de hele dag rondrazen in mijn buik.

Sterkte meiden. We weten waar we het voor doen toch!

Overdag heb ik hardstikke veel energie. Op het werk hebben ze amper door dat ik zwanger ben. Vind ook dat ik ideaal werk heb. (afwisselend staan, lopen, zitten)
Thuis ben ik wel vroeg moe. Waar ik voorheen rond 11 uur pas op bed lig, begin ik nu om half 10 al zin te krijgen om naar bed te gaan. Gewoon aan toe geven, je hebt het nodig. Bij de eerste zwangerschap had ik dat minder maar kon ik ook de weekenden lekker bijtanken en uitslapen, ook ''s avonds begon ik toen wat later met koken en dat gaat nu toch iets moeilijker.

Roze wolk? Nee, ik heb al 6 maanden donderwolken...
Ik kan er bijna om lachen, al die opgewekte praatjes in de zwangerschapsbladen. Nee, hier ook echt GEEN stralende zwangere!

Ik ben al vanaf het begin erg vermoeid, slaap slecht, enorm misselijk en ziek, regelmatig braken, heel emotioneel en huilerig. Ik zit eigenlijk gehele zwangerschap al in de ziektewet.
Ik moet heel rustig aan doen, heel veel bankzitten en rusten op bed, als ik ook maar iets te veel doe, hang ik weer brakend boven WC-pot. En daar komt nu het genot van rugpijn, bekkenpijn, maagzuur, bandenpijn bij...

9 maanden is echt heeeeeeeeeeel erg lang. Echt, ik tel de dagen ....

Groetjes, Karin
27+3 wkn

Hee meiden,

hier nog 1 hoor.
Heb een zoon van bijna 8 en een dochter van bijna 2 rondlopen en dat is druk.
Verder zitten we midden in een verhuizing, moet volgende week gaan gebeuren.
Ach, we gaan gewoon door, maar het wordt er niet gezelliger op, m`n lontje is toch al behoorlijk aan de korte kant, moet nu ook nog eens veel aan anderen overlaten en dat is ook niet m`n sterkste kant, doe het liever zelf, gaat het veel sneller en beter, haha.
Het liefst ga ik iedere middag even liggen, maar dan slaap ik `s nachts weer minder, lig dan gerust 2 uren wakker.
Word sowieso vaak wakker, om weer te plassen of omdat ik voor de zoveelste keer kramp krijg in m`n onderbenen of voeten.
Maar ach, zolang ik gewoon om een uur of negen!!!! naar bed ga hou ik het aardig vol, lekker gezellig he?!
Moet eerlijk zeggen dat ik verder eigenlijk niks te klagen heb hoor, het loopt allemaal best lekker, nog een maand of drie, dan moeten we pas echt aan de bak...........
Sterkte allemaal,

groetjes Beep3.

Terug
Bovenaan