Jullie ook zo moe?

He meiden.
Ik heb 2kids&mag er geregeld 's nachts eruit.
Ik werk 3dgn in speciaal onderwijs. Daar vervang ik de leerkrachten als ze vrij zijn. Ik vind combi werk&kids bes zwaar.
Hoe gaat het jullie af?
Lfs
Mieka

hoi mieke
Ik vind het ook best zwaar en ik heb er dan nog maar 1 en vind het ook erg jammer dat ik niet zo van me kleine man kan genieten zou het liefs de hele dag bij hem zijn, maar ja de maatschappy van tegenwoordig kan het niet en ik zit ook nog met 2 huizen zou graag minder willen werken en dit gebeurt ook zeker als me huis weg is.
xx liefs

Het wisselt, maar ik zit nu even in een lastige periode. De oudste is 3,5 en verveelt zich vaak, de 2e in anderhalf en wil praten maar kan niet dus is ook in een lastige fase en dan nog zo'n klein druppie wat veel slaapt waardoor ik niet vaak het huis uit kom. Mn huishouden ligt op z'n gat en op het werk was het ook een chaos. Het is een combinatie van factoren die over een half jaar week compleet anders is. Het zijn maar momentopnames.

Nou niet werken is het ook niet. Wel fijn dat ik altijd bij me kleine kan zijn. Maar het is ook wel vermoeiend en soms saai. Ik werk thuis doe de administratie voor ons bedrijf maar dat is niet veel. soms denk ik, had ik maar voor 2 dagen werk.

Ja die gebroken nachten kunnen je soms zo opbreken. Wij hadden ook een nachtbrakertje dan is het overdag echt afzien soms. Probeer de dutjes een beetje mee te slapen, zodat je toch wat bij tankt.
En op tijd er in... als je nog een laatste voeding moet doen laat je man die geven (bij bv kun je die afkolven) zodat je toch op tijd naar je bedje kan.
En nu maar duimen dat ze 's nachts beter gaan slapen want dat worden de dagen weer een stuk gezelliger.

Sterkte!

Terug
Bovenaan