Hoi allemaal,
Allereerst sorry dat ik zo weinig hier ben,
maar nu heb ik een dringend advies nodig...en ja..daar ben ik!!
Luuk is nu bijna 21 maanden en heeft altijd voorbeeldig geslapen,zowel s"nachts als overdag.
Hij werd wel eens wakker s"nachts maar dan gaven we hem zijn speentje en dan sliep hij gewoon door.
Hij sliep bijna 12 uur,en overdag ook zo een uur of 3 a 4.
Maar sinds deze week is de pret voorbij....
Hij slaapt nog wel zijn uurtjes,maar het in bed leggen is echt een drama!!
Hij schreeuwt,huilt..is helemaal overstuur..en dan ga ik maar na een tijdje bij hem op een matras liggen totdat hij slaapt.
Nu is het al zover dat hij dat ook overdag doet.
Ik ben al boos geworden..heb hem getroost..mijn man heeft hem al geprobeerd in bed te leggen...niks helpt.
Als hij eenmaal slaapt is t prima,maar zodra hij wakker wordt bgint het huilen en roepen weer.
Ik vind hem zielig,want denk echt dat hij bang is of verlatingsangst...heb echt geen idee!
Er is niks gebeurd waardoor hij ineens bang zou moeten zijn,ben echt een beetje radeloos...
Kennen jullie deze situatie,en hebben jullie tips??
Misschien een gouden tip??
Van harte welkom.....
Ben er zo moe van...
Liefs,Sindy
Allereerst sorry dat ik zo weinig hier ben,
maar nu heb ik een dringend advies nodig...en ja..daar ben ik!!
Luuk is nu bijna 21 maanden en heeft altijd voorbeeldig geslapen,zowel s"nachts als overdag.
Hij werd wel eens wakker s"nachts maar dan gaven we hem zijn speentje en dan sliep hij gewoon door.
Hij sliep bijna 12 uur,en overdag ook zo een uur of 3 a 4.
Maar sinds deze week is de pret voorbij....
Hij slaapt nog wel zijn uurtjes,maar het in bed leggen is echt een drama!!
Hij schreeuwt,huilt..is helemaal overstuur..en dan ga ik maar na een tijdje bij hem op een matras liggen totdat hij slaapt.
Nu is het al zover dat hij dat ook overdag doet.
Ik ben al boos geworden..heb hem getroost..mijn man heeft hem al geprobeerd in bed te leggen...niks helpt.
Als hij eenmaal slaapt is t prima,maar zodra hij wakker wordt bgint het huilen en roepen weer.
Ik vind hem zielig,want denk echt dat hij bang is of verlatingsangst...heb echt geen idee!
Er is niks gebeurd waardoor hij ineens bang zou moeten zijn,ben echt een beetje radeloos...
Kennen jullie deze situatie,en hebben jullie tips??
Misschien een gouden tip??
Van harte welkom.....
Ben er zo moe van...
Liefs,Sindy