jullie raad!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
daar ben ik dan weer even, ben een fanatieke lezer maar niet zo'n reageerder.
maar nu heb ik toch even jullie raad nodig.
6 oktober was mijn vorige ongi, nu zou volgens de statistieken 4 nov mijn nod zijn.
mijn vorige ongi was ik het tien dagen lang, (dit is mijn 1e ronde na het verwijderen van mijn mirena)dus langer dan normaal. heb vanmorgen een test gedaan kon het gewoon niet laten, voelde me al de hele week anders dan anders. verder niets geen klachten.
dat had ik ook bij mijn vorige zwangerschap, haha alleen overtijd en verder niets geen kwalen. dus vandaar dat ik maar ging testen, maar jammer genoeg niets te zien,

ben ik nu gewoon te vroeg, omdat mijn ongi langer is geweest???

groetjes poohbeer,

Hey,

Het kan dat je een lange cyclus hebt. Het is nu pas je tweede ronde na t verwijderen van je spiraaltje.
Een mirena spiraaltje is er toch een met hormonen?
Als dat zo is kan t ook zijn dat t n tijdje duurt voordat die hormonen uit je lijf zijn.
Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt.

Liefs Polla

Hallo

Kan ook zijn dat je te vroeg getest hebt als je cyclus nu wel 28 dagen is en je nod 4 november. Meestal zeggen ze ook dat je beter kunt wachten tot 1 dag na je nod.
Maar goed wachten is vaak het moeilijkst.
Zit een beetje in het zefde schuitje mijn nod was 31 oktober, bij een cyclus van 28 dagen, echter mijn vorige cyclus was 33 dagen. En ik voel me de laatste dagen ook veel anders, vol gevoel, vaker plassen, tintelende vingers en sinds vanmorgen ook wat last van de liezen. Wil proberen te wachten tot en met zondag, dan zit ik op 33 dagen, maar het wordt wel steeds moeilijker.
Dit is trouwens de 2e ronde voor het 2e kindje. De eerste zwangerschap liet bijna een jaar op zich wachten.

Nou ik wens je veel succes en hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal. Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt.

Groetjes bg

hoi allemaal,
nou het is nu 3 nov nog 1 dag, maar van alle klachten helemaal niets te bekennen.
dus we moeten maar gewoon even afwachten.
als het van het weekeind niet doorbreekt dan ga ik maandag nog maar een test doen denk ik. pfffff lastig hoor!!!

groetjes poohbeer

Hoi hoi,

Heel veel succes met wachten, ik zit in hetzelfde schuitje ongeveer. Vandaag dag 29 en nog niks, vanmorgen een test gedaan maar ook daar niks als ik het weekend nog niet ongesteld ben ga ik denk ik toch maar effe naar de huisarts, mijn afgelopen 3 cyclessen of hoe zeg je dat ?? waren 21 dagen.
Hopelijk goed nieuws !!!

Groetjes Vlinder.

Hallo allemaal

Even een update vanuit mijn kant. Zit vandaag op dag 31 en nog steeds niks te bekenen zelfs niet wat er maar een beetje oplijkt.
Vorige cyclus had ik vanaf dag 30 een af een toe wat roze erbij, ook dit is nu (nog) niet het geval. Vanmorgen even in dubio gezeten zal ik wel of niet testen?? Maar wil dat graag doen waar mijn vriend bij is, dus hebben we afgesproken als er morgen niks te bekenen is dat we zondagmorgen testen. Kan me eigenlijk van de vorige zwangerschap ook niet meer echt herinneren of mijn cyclus toen steeds netjes om de 28 dagen was.
Dus we houden het nog maar even spannend!!!!!!!!!!!!1
Ik hou jullie op de hoogte hoe het hier verder gaat..

Groetjes van bg

Terug
Bovenaan