jullie zijn super

Lieve, Manuela, Debbert, Biaggi, Crienie, Jeanette, Inge en Mutsie.

Heeeeeeeeel erg bedankt voor jullie lieve reacties op mijn berichtje van gisteren. Ik had het echt even moeilijk met mezelf. Op zo'n moment heb ik echt heel vaal aan jullie steun.
Ik heb vandaag voor het eerst sinds weken geen bloed meer verloren JOEPIE en hoop dus morgen gewoon op tijd ongi te worden.

Nou dames, tot snel en het is fijn om zo veel steun te vinden hier op het forum.

Dikke kus,Ank
 
hoi ank ik benblij dat ik/wij je de steun kan/kunnen geven als ik ook voor de andere mag spreken!!
daar is de forum tenslotte voor d8 ik zo ;)
als ik in een dippie zit dan krijg ook ik opbeurende peptalks:D
ik moet zeggen dat ook ik heel veel aan de forum heb !!
en tjah...als de eene sneller zwanger is dan een ander danheeft het zo moetten zijn ze zeggen dat voor alles wel een rede is ook al vraag je je af en toe af wrom ik?!?!
nou lieve meiden je doet het voor 2 dingen denk ik zo...om zwanger te raken en om ghehehehe lekker veel te klussen:D:D:D *waar ik overgens geen genoeg kan krijgen:$*
veel liefs Debbert
 
Lieve Ank,

Iedereen zegt het wel vaker dat je altijd als je je belabberd voelt het hier lekker van je af moet kunnen kletsen !!! Dus dat geldt ook voor jou !!! En wij zullen dan op onze beurt jou op proberen te fleuren !!! Ik hoop dat je morgen ongi wordt dan weet je weer waar je aan toe bent. Heel veel succes, meid !!!

Veel liefs van Biaggi
 
Terug
Bovenaan