jullie zijn TOP

Nogmaals lieve allemaal,
Dit zal de laatste keer zijn dat ik hier kom, want ik heb niet gisterochtend maar gistermiddag ons "'babytje"' verloren , ik heb het ook gezien, was echt verschrikkelijk, en zie alleen nog maar dat beeld voor me, kreeg gister eind van de ochtend inderdaad erge buikkrampen, en gistermiddag gebeurde het......
Heb vanochtend de verloskundige gebeld en ik moet morgenmiddag naar het ziekenhuis om te kijken of alles schoon is, het is zo onwerkelijk, en vind het ontzettend moeilijk.
Gelukkig is mijn vriend vandaag en morgen ook thuis, dus hebben we veel steun aan elkaar, alleen was zo gek vanochtend, we hadden het er zo over, en nu blijkt dat we allebei dezelfde droom hebben gehad, dat ik een mk krijg en naar het ziekenhuis gaat en erachter komen dat het een tweeling was en dat we een kindje zijn verloren maar dat er nog een zit, echt heel gek, we weten ook helemaal niet of het kan hoor , maar wel heel toevallig, en we gaan er ook niet van uit dat als het zou kunnen ook zo is maar was wel heel vreemd.
Maar ik wil jullie uit het diepste van mijn hart bedanken voor al jullie steun en opbeurende reacties, en hoop ooit weer op deze forum terug te komen, metbetre nieuws, voor jullie allemaal nogmaals bedankt en heel veel geluk en moois in jullie verder zwangerschap en ouderschap!
liefs knuffelbeertje
 
ik vind het heeeel erg voor je ik weet niet hoever je was ?? maar dat maakt ook nix uit t blijft erg en pijnlijk van binnen
ik hoop dat jij en je vriend het verdriet kunnen verwerken
heel veel sterkte en hopelijk tot ziens dikke kus van yvon
 
Goed dat jullie elkaar hebben,probeer er zo veel mogelijk over te praten want het blijft gewoon een verschrikkelijk iets in je leven wat je nooit vergeet!Ik was zelf toen pas 1 maand zwanger en daarna lukte het anderhalf jaar niet om zwanger te worden terwijl mijn leeftijd wel meespeelde.Nu hoop ik over 2 weken te bevallen(liever nu meteen al,kan niet wachten omdat `t erg begint te rommelen)maar zelfs `n mk van 1maand doet geestelijk veel verdriet.Zelfs in deze zwangerschap want ze vroegen telkens overal de hoeveelste zwangerschap dit is,doet toch pijn.
Maar even genoeg over mij,ik wens jullie komende tijd heeeeel veeeel sterkte en hoop dat je toch weer snel zwanger zult worden
Liefs Sylvi
 
Ik vindt het heel erg voor jullie, en hoop dat jullie steun vinden aan elkaar, en net als Mariska 2 hoop ik dat we je snel weer op het forum zien.
Heel veel sterkte en een knuffel
van Patricia!!!
 
Bedankt weer, ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest en alles was gelukkig leeg en schoon, aleen ben ik nu heel hevig ongi, en heb heel erg last van mijn buik, maar dat zal wel weer wegtrekken hoop ik.
En we hebben gelukkig heel veel steun aan elkaar, soms vergeten we wel eens hoe het voor een man is, hij is zo lief voor me echt een Kanjer!!
Nou hoe het verder zal lopen weten we natuurlijk niet en hou me er nog niet echt mee bezig, we zien hetwel, we weten alleen een ding zeker , we gaan het echt anders doen, en als het zover is kom ik zeker weer terug hier!!!!
THANKS en liefs Knuffelbeertje
(ps lees ook ondertussen hier wel mee hoor)
 
Ook ikw as ruim 8 weken zwanger en ben nu osoort van ngesteld geworden (met bloedproppen). Gelukkig geen buikrampen, maar wel ongipijn. Morgen laten we een echo maken, maar ons gevoel zegt dat ik een miskraam heb gehad. Hopenlijk de volgende keer meer geluk! De natuur heeft besloten......
 
Terug
Bovenaan