Jullie zijn zo lief!!!!

Goedemorgen Meiden,

Ik wil jullie zo bedanken voor alle lieve reactie's. Het doet mij goed om even de opbeurende verhaaltjes te lezen die ik krijg.
Ik kan het natuurlijk niet laten om toch even 2 keer per dag te kijken hoe het met jullie is...
Reageren zal ik natuurlijk niet zo snel maar ik vindt het prettig om met jullie mee te leven en mijn zorgen opzij te zetten.
Toevallig kwam ik een van de dames van deze site tegen in een supermarkt in onze woonplaats(jaja de werled is klein). Doordat ik met een kennis in gesprek stond vroeg ze of ik Chris was?!?! Ik heb daarna met haar lekker een bak koffie gedronken en het is fijn om eigenlijk met een vreemde je verhaal te delen.
T. nog bedankt, ik spreek je binnen kort.
Ik zal jullie natuurlijk blijven volgen maar ik hoop niet te lang.. Hopelijk wordt het een druk maart/april forum!!!!!!

Heel veel liefs en ik denk ook vreselijk veel aan jullie, Chris
 
Hoi Lieverd,
Ik was blij dat je het niet erg vondt. En ik moet de rest ook bekennen het is zo een lieve meid!!!

Ik had het van de week al gezegd maar je verdient echt beter!!!

Nog een dikke knuffel
 
Lieve Chris,

heel veel sterkte. Maar weet je.......
Je bent echt meer waard.
Probeer van de kleine dingen te genieten, dan komt de rest ook. Duurt nog wel een poos, maar het komt echt.

Kop op!!!!

Liefs Tatjana
 
Hoi Chris,

Inderdaad zeg, wat een kleine wereld.. maar hoe wist Tina nou dat jij die Chris was?????

Gewoon lekker meeblijven lezen en/of reageren want jij hoort er toch nog bij hoor!

Liefs Chili
 
Ik stond in de rij bij de supermarkt en Chris had het over leon en haar moeder zei: Chris je verdient beter ga lekker met een vriendin een weekend weg. Ben ik even brutaal geweest...
Maar echt meiden het is een hele lieve meid!
Hart van goud!!!!!
 
Terug
Bovenaan