jullie zullen we denken......................

Als hekkensluiter van de maartmama's wil ik jullie melden dat we 6-4-2011 de trotse ouders zijn geworden van een zoon Jochem.
Ja secretmom ook wij hebben een Jochem.
Jullie zullen wel denken waarom ik dit nu pas meld, wij hebben en moeilijke start gehad en daardoor erg vermoeid maar niet kunnen slapen.
Nu gaat het met ons 3en goed en genieten we volop van ons tevreden manneke.
Jochem was bij de geboorte 4305 gram en 54 cm, hij is geboren met de vacuum en heeft hierdoor een erg moeilijke start gehad en groeide niet. Gelukkig is hij nu sinds maandag 100 gram gegroeid en gaat het de goede kant op maar weegt nu nog maar 4040 gram. Zelf heb ik erg veel tegenslagen gehad met de bevalling, als ik de volledige moed weer heb zal ik mijn bevallingsverhaal eens doen.
Zo en nu weer ff rust.

Liefs Dianne

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Nog een Jochem, wat leuk!!!

Wat vervelend dat jullie zo'n slechte en moeizame start hebben gemaakt. Ik hoop dat ales snel weer helemaal goed gaat en jullie optimaal kunnen gaan genieten!

Liefs
Ingrid

Kan me alleen maar aansluiten bij de reactie van Ingrid. Ook hier een vacuumverlossing. Connor was er erg misselijk van en kostte het hem 2 weken om op geboortegewicht te komen. Gelukkig had je mannetje wat reserves gezien zijn gewicht.
Geniet lekker van de rust nu samen, dat ritme komt er vanzelf weer in, je zal zien dat dat sneller gaat dan je denkt!!

Liefz Esz

van harte gefeliciteerd!
geniet heel erg van je jochie ondanks de moeilijke start :)
alicia koste het ruim 2,5 week om op gewicht te komen.
de tijd zal echt snel gaan hoor!

Terug
Bovenaan