jullie?

Hoi dames.

Hier een vraag. Sinds 2 weken heb ik last van gevoelige borsten. Als ik stil zit en er niet aan kom, heb ik geen last, maar wel als ik ze masseer of als ik ren. Ook zien ze er wat groter uit (meer gespannen).
Mijn vriend en ik klussen regelmatig. Ik moet a.s donderdag weer ongesteld worden (volgens berekening).

Sinds wanneer hadden jullie klachten, vergelijkbaar als mijn klachten? Kan het duiden op een zwangerschap?

Groetjes
 
Hoi!

Ik voelde 3 dagen na de IUI al rommelen in mijn buik. Bijna hetzelfde als wanneer ik ongi werd, maar toch ff een tikkie anders. Zonder het gevoel van dat er iets uit moet, zeg maar.
Last van mijn borsten kwam later pas, ik denk een week na de IUI. Ik moet er wel bij zeggen dat ik vaker last heb van mijn boobies, ook als ik gewoon ongi werd.
Verder voelde ik helemaal niets. De krampjes en het rommelen hebben tot een week na nod aangehouden.nu heb ik alleen nog wat last als ik echt te druk bezig ben. Dan komt het weer een beetje terug.

Ik lees in je berichtje dat je over een halve week pas ongi moet worden en je al 2 weken last hebt van je boobies. Ik denk dat de last is begonnen nav je eisprong en niet nav een eventuele bevruchting/ innesteling. Of heb je een lange lutheala fase?dan kan het natuurlijk wel!

Succes!

Liefs Daisy
 
Ene klein beetje bloed hoeft nog niet meteen een ongi te betekenen!
Genoeg meiden hier die rond hun nod wat licht bloed verloren en toch zwanger waren!

X
 
Ongeveer een week voor ik ongesteld moest worden kreeg ik last van zere en gevoelige borsten/tepels. Vervolgens een dag voordat ik echt ongesteld moest worden heel veel steekjes in een kant van mijn lies (bleek later het oprekken van de banden te zijn, dat schijnt heel vroeg al voelbaar te zijn), dus ik had al gelijk kwaaltjes. Ik moet je zeggen dat ik altijd heel gemakkelijk bloed, ook na de sex, maar er kwam niks op de dag dat ik eingelijk ongesteld moest worden. En drie dagen later nog niks. De dag voor het testen was ik super draaierig, maagzuur, zijn allemaal tekens. Ook in een minuut het woord "zwanger" in de test. Ik dacht de maanden ervoor ook vaak, ik ben wat minder ongesteld, misschien toch nu wel? Omdat je vaak hoort dat er vrouwen toch nog bloeden. En ik bloed dus best snel. Nee hoor, niks toen ik dus echt zwanger bleek te zijn. Ben nu bijna 8 weken, en ook helemaal niks van bloed gehad. Dus het kan heel gek lopen. Maar gevoelige borsten was bij mij teken nummer 1!

Laat je weten of je echt zwanger bent?

Liefs
 
Terug
Bovenaan