jum jum

hahahahahahahahahaha, fantastisch gefotografeerd!!!!! Echt heel leuk om te zien. Ik wil binnenkort ook eens wat gaan proberen met een bammetje... Tot nu toe eerst nog maar even wennen aan eigengemaakt fruit (dus inclusief hele kleine mini-stukjes) en liga.
Groetjes happyM.

Wat een superleuk foto's!!!
Hij geniet er echt van, ons vreetmonster is nog niet aan de boterham, maar als ik dit zie ga ik het toch maar eens proberen.

groetjes Danielle.

Hey meis,

Wat een superreportage zeg.....geweldig....en wat eet ie er voortreffelijk in zeg...
normaliter zeg ik altijd what`s in a name...maar dat gaat deze keer niet op hoor...Yoëll begint echt te kokhalzen zodra hij ook maar 1klein stukjes in zn keelgat krijgt wat ie door moet slikken...dan begint ie echt te kokhalzen met vaak overgeven tot gevolg...hopelijk gaat dat wel snel veranderen want ik kan niet wachten om hem ook een boterham te zien eten...

Vertel vertel hoe ben je er mee begonnen en wat mogen ze allemaal oop brood hebben....(ik ben je mail nl. kwijt.....dom dom dom)

en hoe doe je dat met de overige voeding...krijgt ie dan een flesvoeding minder of krijgt hij gewoon brood als extra....???

Liefs Denise

Eerst heb ik hem een broodkorst gegeven, maar deze stopte hij zo ver naar binnen, dat ging niet helemaal goed.
Toen heb ik stukjes brood met wat diksap erover gegeven en dat ging beter. De dag erna een beetje smeerworst er op gedaan, maar hij vond het zo lekker en verzamelde alle stukjes in zn gehemelte. Gister dacht ik je krijgt zlf een bord met je brood en zie maar wat er van komt. Het resultaat was super hihi.
Je begint meestal eerst met smeerworst of smeerkaas, maar dat vind ik zo kleverig. En als dat een tijdje goed gaat kan er van alles op.

Terug
Bovenaan