Jumperoo

A

Anoniem

Guest
Whahaha wij hadden al de schommel van rainforest......nu ook de jumperoo
We liepen dus gisteren door een babywinkel,enzag hem staan,hebben we Armando erin gezet ,nou die ging helemaal uit zijn dak,springen joh,en lachen
Wij dus weer overstag en hebben hem gekocht
Pffffffffffffft het lijkt bij ons wel een babyspeeltuin,en dan te bedenken dat wij vroeger van mening waren,niet te veel speelgoed te kopen,en alswe wat zouden kopen ,van dat houten spul geen plastic
Toen ik Edgar gisteren even aan onze uitspraken hielp herrineren ,lagen we dubbel van het lachen,stelletje mafkezen.
Maar we hebben er plezier van met zijn allen.

Groetjes Merel

ik plaats zo foto's

Wauw!!! ziet er heel gaaf uit, maar ook groot zeg....dat past hier niet binnen denk ik
Wel gaaf dat hij het zo leuk vind

Groetjes Monique

Hahaha, heel herkenbaar hoor. Ik heb altijd gezegd dat er geen batterijtroep in kwam, maar nu ligt er toch een pop op batterijen in de box. Ok, we hebben hem gekregen, maar toch, hij ligt er wel.

Dat 'euh hoe moet ik het noemen spring-schommelding?' ziet er overigens wel heel erg gaaf uit! Maar goed dat ik niet in die winkel was.

leuk ding heej!je moet er inderdaad wel een hoek in de kamer voor uitruimen,maar dan heb je ook wat.
ik ben ook helemaal gek van zulke dingen,maar probeer het binnen de perken te houden.
groetjes karin

Whahaha ik herleef mijn jeugd
Ik kan  ook niet wachten totdat ik samen met Armando in grote regenplassen kan gaan stampen,en weer in de ballenbak mag (onder het mom dat hij niet alleen durft),verstoppertje spelen in het bos,door de sneeuw rollen,,hutten bouwen.
Ik vind dat zo leuk allemaal ,nu maar hopen dat Armando dat ook vind

Ik zie het al voor me;Pappa????Moet ik nou weer met mamma in de ballenbak ,whahahaha

Groetjes

Hij lijkt me ge-wel-dig, maar ik zou er geen 159,95 voor over hebben. Ik ben even gaan googlen en kwam bij een advertentie met deze prijs. Ik weet niet of jij het er ook voor betaald hebt?

jah .

Ik vind het ook veel geld hoor,maar dit is mijn eerste kindje ,en we hopen er ooit meer te krijgen,dus die hebben er dan ook plezier van,daarna kan je er nog flink wat voor krijgen als je hem verkoopt op marktplaats.
Mijn huis is te klein voor een loopstoel,en wou ook een activitycenter aanschaffen,een loopstoel en een activitycenter zit je ook op 70 euro samen,en die heb ik nu niet meer nodig.
Whahahaha maar ik kan het me voorstellen dat je schrikt van het bedrag,maar ja ,als je ziet wat een lol je ervan hebt,je baby maar de ouders ook hoor.

groetjes Merel

Terug
Bovenaan