Juni 2005 forum

Hoi meiden,

ik ben jullie allemaal kwijt geweest en heb nu een aantal hier teruggevonden. Op het juni forum kan ik nog niet, jullie waarschijnlijk ook niet, vandaar dat ik hier maar wat schrijf.
Ik hoop dat alles lekker gaat bij eenieder en dat jullie ook zo genieten van de sneeuw net als ik, GEWELDIG!!!
Wordt inmiddels al aardig rond, vooral mijn buik, maar ze zeggen ook dat bij een tweede de buik sneller groeit en dikker wordt?! Ben benieuwd, zit al aardig in de goede richting...
Verder gaat het redelijk goed, soms last van mijn bekken maar al met al toch nog best goed te doen.
Voorheen was ik Anna en nu Anna30 daar iemand anders ook zo heet en deze naam al eerder heeft gebruikt dus voor de meiden die denken?????? it is me Anna!!!
 

hey Anna,
Fijn dat t goed gaat met je, alleen die bekken he, ja daar heb ik ook last van, is ook nog wel te doen hoor.
Gezellig he, die sneeuw! Ik merk alleen wel dat ik toch wel eng vindt om erdoorheen te moeten, ben een beetje te voorzichtig.
Ik ben nl. met de eerste van de trap gevallen, we hebben er niks aan overgehouden hoor, maar ik ben nu toch wel wat (te) voorzichtig.
Mijn buik begint nu ineens ook flink te groeien, wel leuk hoor, lekker showen.
Hoop dat t juni forum het snel weer doet, probeer t elk half uur een keer, als ie t doet zal ik meteen hier een bericht plaatsen.
Groetjes Eefje
(24+1w)
 

Hoi meiden, ook ik ben weer in 't forumland!
Er komen gelukkig alweer wat meer bekenden voor.

De sneeuw.....ja, wat zullen we daar eens van zeggen?
Als eerste ben ik enorm bang dat ik op mijn giegel ga, heb al bekkenpijn genoeg (net als jullie) moet er niet aan denken dat ik nog een smakker ga maken.
Ten tweede zou het ivm de verbouwing voor ons zaterdag wel weg mogen zijn, want die ligt anders stil.

Gelukkig is er toch nog iemand blij mee in ons gezin, ons zoontje, prachtig vind 'ie het, vooral het sleetje rijden en het "sneeuwbalgevecht" met papa.

Maar even zonder gekheid, ik vind het ook erg leuk om te zien hoor, ben ook een herfts-wintertypje.
Alleen nu komt het niet zo gelegen....
 
Terug
Bovenaan