JUNI 2005 ZULLEN WE VOORLOPIG HIER SCHRIJVEN?

Hoi hoi,
Hè hè, het is gelukt, ik kon mezelf nieteens aanmelden. Die link mislukte elke keer, dit is al het 3e emailadres waarmee ik het probeer.
Hier gaat alles redelijk, op de bi en de andere kwaaltjes na dan. Ben dinsdag bij de vk geweest en nu heb ik er ook nog weer een tehoog bloedsuikergehalte bij, 9.8. Nu moet ik volgende week nog een keer terugkomen met nuchtere maag om het nog een keer te laten testen en als die dan nog te hoog is moet ik een dagcurve laten maken.
Dat konden we er nog wel bij hebben.
Mijn bekken wordt wel steeds erger, maarja de kleine ook steeds groter, ik ben nu echt aan de oefeningen gezet door mijn fysio. Heb er nu al spierpijn van haha.
Afbeeldingen invoegen zeiden ze he, ff proberen:
Als het goed is komt h ier een foto van mijn zoontje Bart:
nou dat lukt dus niet.
 
Ha, jij bent er dus ook weer!
Langzaamaan komen er steeds weer wat oude bekenden in ons nieuwe forumland!

Vervelend zeg van je suiker, zulke dingen zijn nooit zo handig erbij hè, net als de bi.
Ik kom net van fysio, heb nu oefeningen geleerd om staande te kunnen doen. Op bed oefeningen doen gaat echt niet, het omdraaien kost veel te veel moeite.
Staand gaat een stuk minder pijnlijk, herken je dit?

Ben ondertussen wel weer wat meer pijnvrij dan vorige week en voel me prettiger nu ik niet meer werk, het was echt te veel. Eigenlijk wist ik dat wel langer, maar ja, we geven natuurlijk niet zomaar op......

doeiii
 
Terug
Bovenaan